מנהלי מותג
מגפת הקורונה והמשבר הפוליטי/חברתי/כלכלי בישראל ובעולם חידדו את ההבנה כי אחד הכלים היעילים ביותר שנמצא ברשות ארגונים וחברות המתמודדים עם סיכונים ותהפוכות בשוק הוא המותג.
מותגים גדולים בונים את ערך המותג שלהם בזמני משבר. הם בולטים בכך שהם בוחנים כיצד המותג שלהם יכול להיות שימושי בזמן המשבר. הם משקיעים בלקוחות, בעובדים, בספקים ובמפיצים שלהם. מסלול מנהלי מותג של המרכז האקדמי פרס מספק כלים תאורטיים ופרקטיים להתמודדות עם האתגרים הכרוכים בפיתוח, מינוף, הגנה ושמירה על מותגים חזקים ואפקטיביים הן בעולם המסחרי העסקי והן בעולם הפוליטי.