מה תלמדו במסגרת התעודה
ניהול מותג מצליח בעולם הדיגיטלי החדש דורש ידע ומיומנויות מגוונות בכדי להישאר עדכני ורלוונטי בטרנדים החדשים בתחום ובעולם הדיגיטל. תפקיד מנהל המותג והתוכן הוא להוביל את אסטרטגיית המותג במרחב הדיגיטלי, יצירת בידול בדיגיטל ותכנון פעילות המותג בכל הנכסים הדיגיטליים.
במהלך התכנית ירכשו הסטודנטים את הכלים הפרקטיים ביותר לניהול מותג, ניהול קהילות בדיגיטל, יצירת תוכן ברשתות החברתיות וניהול קמפיינים במרחב הדיגיטלי.
הקורס הוא חלק מתכנית תואר פלוס לפיה מעבר 2 קורסים (מיתוג+ניהול מותג ותוכן בדיגיטל) בציון ממוצע של 75 ומעלה יקנה לבוגר התכנית תעודת בוגר תוכנית מנהלי מותג.
עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
- לבנות אסטרטגית מותג ותוכן במרחב הדיגיטלי הכוללת: ניתוח מתחרים בזירה הדיגיטלית, אפיון קהל יעד, יצירת בידול בדיגיטל ותכנית עבודה ( גאנט) לרשתות החברתיות.
- לרכוש כלים פרקטיים והתנסות מעשית ביצירת תוכן וויזואלי, קופירייטינג ברשתות החברתיות עבור עסק / מותג שבחר בתחילת הקורס.
- לבנות ולנהל קמפיינים במערכות הפרסום של הפלטפורמות הרלוונטיות ביותר, ניתוח נתונים וביצוע אופטימיזציה לשיפור ROI ותוצאות הקמפיין.
תכנית פרקטיקום – בתחילת התכנית יבחרו הסטודנטים מותג – עסק קטן, עבורו יבצעו את כלל המטלות ואת פרויקט הגמר של ההכשרה כמנהלי מותג ותוכן. פרויקט הסיום של הקורס ישמש כתיק עבודות ראשוני של הסטודנט.