כיום ניתן לפתוח בקלות חנות וירטואלית למסחר מקוון אונליין וזאת בעקבות השינוי בהרגלי הצריכה שהופכים להיות יותר ויותר דיגיטליים. במודל זה תלמד איך לבנות חנות וירטואלית מקצועית בפלטפורמת Amazon / Shopify / Ebay ,איך לעבוד מול ספקים, התנהלות לוגיסטית נכונה, תמחור מוצרים, ניתוח מתחרים, שילוח בין לאומי, עדכון ותפעול הפלטפורמות. בידול ויצירת תכנית עסקית מנצחת ושיווק החנות במגוון רחב של שיטות אשר נלמדות במהלך כל אורך מסלול ההכשרה.
במסגרת התוכנית תקבלו מגוון רחב של הרצאות העשרה עם מרצים מובילים מתעשיית הדיגיטל בישראל.
הרצאות אורח של מרצים מובילים מתעשיית הדיגיטל בישראל בתכנית Live HackerU (התוכן מועבר לרוב בשידור חי ברשתות החברתיות).
תכניות השותפים באינטרנט מהוות אופציה נוספת, נרחבת וכדאית של פרסום ושיווק לכל בעלי העסקים (המוכרים) ולכל בעלי האתרים(המפיצים), כשבתווך נמצאות פלטפורמות שונות של Affiliate Programs בהן ניתן למצוא מוצרים ושירותים רבים של המוכרים המיועדים לפרסום ולמכירה ע“י המפיצים השונים באינטרנט. כל מכירה או ליד יספקו הן למפיצים והן לחברת התיווך תגמול כספי. ניתן להגיע לתפוצה ולהכנסות גבוהות מאוד בהשתתפות בתכניות שותפים, בעיקר לאחר שלומדים את רזי השיווק באינטרנט.
בניית אתר וקידומו מכשירה את השטח לשלב נוסף של פרסום באתר על ידי מערכת – Adwords Google. רשת הפרסום של גוגל מעניקה לבעלי אתרים את היכולת למכור שטחי פרסום באתר ע“י הצגת מודעות טקסט, באנרים וסרטונים ולהרוויח כסף מכל לחיצה של הגולשים עליהם. תלמד כיצד להשתמש נכון במערכת לרבות הטמעה באתר, בחירת פורמט מודעות ושליטה עליהן, התמודדות עם התחרות על ההופעות ועוד.
תמהיל השיווק באינטרנט אינו יכול להיות מושלם ללא דיוור אלקטרוני. רשימות התפוצה של כל עסק מנותבות לשמירה על יחסי עסק-לקוח, לפרסום ולשיווק שוטף של מבצעים, הנחות, קופוניםחשוב לדעת כיצד לעבוד עם מערכות דיוור אלקטרוני וכיצד לא לאבד לקוחות ע“י יצירת ספאם בתיבת הדואר שלהם, מוצרים, שירותים חדשים ועוד. חשוב לדעת כיצד לעבוד עם מערכות דיוור אלקטרוני וכיצד לא לאבד לקוחות ע“י יצירת ספאם בתיבת הדואר שלהם.
חשוב לדעת כיצד לעבוד עם מערכות דיוור אלקטרוני וכיצד לא לאבד לקוחות ע“י יצירת ספאם בתיבת הדואר שלהם.
כל אנשי הדיגיטל מעוניינים להתפרס ולפרסם כמה שיותר את העסק, המיתוג, מוצריו ושירותיו ברחבי האינטרנט. לעיתים לא מספיק להתבסס רק על רשת הפרסום של גוגל. יש לחפש עוד מדיות פוטנציאליות שיספקו חשיפה גבוהה, לידים ומכירות. החוכמה היא לדעת לחשב עלויות קמפיינים, לחלק נכון תקציבי מדיה שונים, לבצע ניהול נכון של פרסום ולדעת מהי קנייה ומכירה נכונה של שטחי פרסום באתרי האינטרנט השונים ובאיזה מודל הכי נכון לשלם עליהם (CPM / CPC / CPL / CPA). הכנה והפעלת קריאייטיב מקורי ונכון, ניתוח הצעות מחיר, שריון מדיה ועבודה עם מערכות כמו Click Double. כל זאת ועוד תלמד במסגרת מסלול ההכשרה כשבסופו של דבר המטרה היא להבין איך עובד משרד פרסום דיגיטלי ולהתחיל לעבוד ולחשוב כחברת פרסום קטנה.
תלמד מהם התחומים המשפטיים עליהם יש להקפיד כאיש דיגיטל וכיצד להתמודד עם בעיות משפטיות בכל הקשור לזכויות יוצרים, קניין רוחני, לשון הרע והוצאת דיבה מול חופש הביטוי באינטרנט, טכנולוגיות ניהול זכויות דיגיטאליות ועוד.
פרסום פרוגרומטי עוזר לנו בקניית שטחי פרסום באתרים השונים בצורה אוטומטית וזאת באמצעות כלים מתקדמים. השיטה משנה את כללי המשחק המסורתיים של קניית מדיה ישירה מול האתרים השונים. היום ניתן להופיע באתרים הגדולים בארץ כגון וואלה! ו-YNET או באתרים רבים בעולם ולדעת כמה אנחנו משלמים בכל רגע נתון על הפרסום, ביצוע אופטימיזציה ללא פניה לגורם אנושי באתר. נלמד בקורס איך פועלות בורסות הפרסום בזמן אמת (time Real bidding), איך לכוון לקהל במדויק, יתרונות השיטה ומושגים: Ad DSP ,DPM ,SSP ,Exchange וכיצד פועלת בורסת הפרסום הישראלית ILX.
מערכות דאטה ואוטומציה מתפתחות בקצב אדיר. באמצעות התוכנות השונות ניתן לבנות תהליך שיווקי אוטומטי אשר יכול לחסוך עלויות רבות לחברה. בהרצאה זו תהיה סקירה וניתוח של התחום לרבות שימוש ב-Chatbot לעסקים. תלמד איך ניתן להשפיע על כמות הפניות של הגולשים (לידים) ובסופו של דבר להגדיל מכירות באמצעות כלים אוטומטיים. כל זאת במקביל לשאר השיטות שנלמדות בקורס.