לשיחת חינם

תואר פלוס בשיווק דיגיטלי מבוסס AI

מה תלמדו במסגרת התעודה

מטרת קורס זה היא לחשוף את עולם שיווק המוצר למנהלי מוצר – הן בהיבט של שינוי תהליכי פיתוח המוצר, אפיון וזיהוי לקוחות וצרכיהם, מיצוב, חדירה לשוק ועוד.
במסגרת קורס זה הסטודנטים יחשפו לדרכים בה מפתחים כיום מוצרים בחברות סטארט-אפ, מתודולוגיות “רזות” לניהול ושיווק המוצר, שימוש בנתונים כבסיס לקבלת החלטות, החדרת מוצרים
חדשים לשוק (עבור המאמצים המוקדמים ועבור השוק המרכזי), ערוצי פרסום מרכזיים, כלי בינה מלאכותית תומכים ועוד.

עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
1. להכיר ולזהות מושגים, תהליכים ומגמות בעולם הסטארט-אפים והשיווק הדיגיטלי
2. להכיר את תהליכי העבודה המרכזיים בסטארט-אפים ובשיווק מוצר
3. להכיר את כלי השיווק הדיגיטלי המרכזיים בהם משתמשים כיום בדגש על כלי AI
4.  לבנות תכנית עבודה לשיווק מוצר טכנולוגי

מסלולי קריירה בתחום

משרות התחלתיות וניסיון של עד שנתיים

  • תקציבאי/ת פרסום
  • ניהול תיקי לקוחות שיווקיים
  • רכז/ת אירועים
  • רכז/ת מדיה ותקשורת
  • עוזר/ת שיווק

שכר ממוצע בתחום

6,500-8,000 ₪

תפקידים עם 2-4 שנות ניסיון

  • ניהול מותג
  • ניהול מדיה חברתית
  • ניהול אתר
  • ניהול תוכן
  • הפקת אירועים
  • אנליט/ית בשיווק
  • ניהול שיווק

שכר ממוצע בתחום

9,000-12,000 ₪

תפקידים עם מעל 5 שנות ניסיון

  • ניהול תקשורת שיווקית
  • ניהול יחסי ציבור
  • ניהול פרויקטים שיווקיים

תפקידי ניהול בכירים

  • סמנכ"ל/ית שיווק
  • סמנכ"ל/ית פיתוח עסקי
  • יועץ/ת תקשורת

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.