מה תלמדו במסגרת התעודה
מטרת קורס זה היא לחשוף את עולם שיווק המוצר למנהלי מוצר – הן בהיבט של שינוי תהליכי פיתוח המוצר, אפיון וזיהוי לקוחות וצרכיהם, מיצוב, חדירה לשוק ועוד.
במסגרת קורס זה הסטודנטים יחשפו לדרכים בה מפתחים כיום מוצרים בחברות סטארט-אפ, מתודולוגיות “רזות” לניהול ושיווק המוצר, שימוש בנתונים כבסיס לקבלת החלטות, החדרת מוצרים
חדשים לשוק (עבור המאמצים המוקדמים ועבור השוק המרכזי), ערוצי פרסום מרכזיים, כלי בינה מלאכותית תומכים ועוד.
עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
1. להכיר ולזהות מושגים, תהליכים ומגמות בעולם הסטארט-אפים והשיווק הדיגיטלי
2. להכיר את תהליכי העבודה המרכזיים בסטארט-אפים ובשיווק מוצר
3. להכיר את כלי השיווק הדיגיטלי המרכזיים בהם משתמשים כיום בדגש על כלי AI
4. לבנות תכנית עבודה לשיווק מוצר טכנולוגי