מה תלמדו במסגרת התעודה
בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות הכירו בעובדה שאחד מהכלים היעילים ביותר שנמצא ברשותן על מנת להתמודד עם סיכונים ותהפוכות בשוק הוא המותג. יחד עם זאת, כאשר חברות מיהרו לרכוש או לבנות מותגים, הן הבינו שיצירת ושמירת ערך באמצעות מיתוג מהוות אתגר משמעותי.
קורס זה עוסק במיתוג, ובדרך שבה מותגים יוצרים ושומרים על ערך בשווקים. מטרתו הינה להעניק לסטודנטים בסיס מוצק בנושא מותגים באופן שיאפשר חשיבה יצירתית על האסטרטגיות והטקטיקות המעורבות בבניה, מינוף, הגנה ושמירה על מותגים חזקים.
עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
- להעריך את החשיבות האסטרטגית הגלומה במותגים, ובתפקיד של מותגים ביצירת רווח עבור משקיעים.
- להכיר את הנושאים והמושגים הבסיסיים בתחום המותג, כולל: מדידת ערך מותג, מיצוב מותגים, תכנון אסטרטגיות מותג, ניהול קו מותגים, מתיחת מותגים ועוד.
- להכיר, להבין וליישם אסטרטגיות וטקטיקות שיווקיות המעורבות בפיתוח, מינוף, הגנה וקיום של מותגים חזקים.