לשיחת חינם

תואר פלוס במיתוג

מה תלמדו במסגרת התעודה

בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות הכירו בעובדה שאחד מהכלים היעילים ביותר שנמצא ברשותן על מנת להתמודד עם סיכונים ותהפוכות בשוק הוא המותג. יחד עם זאת, כאשר חברות מיהרו לרכוש או לבנות מותגים, הן הבינו שיצירת ושמירת ערך באמצעות מיתוג מהוות אתגר משמעותי.
קורס זה עוסק במיתוג, ובדרך שבה מותגים יוצרים ושומרים על ערך בשווקים. מטרתו הינה להעניק לסטודנטים בסיס מוצק בנושא מותגים באופן שיאפשר חשיבה יצירתית על האסטרטגיות והטקטיקות המעורבות בבניה, מינוף, הגנה ושמירה על מותגים חזקים.

עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:

  • להעריך את החשיבות האסטרטגית הגלומה במותגים, ובתפקיד של מותגים ביצירת רווח עבור משקיעים.
  • להכיר את הנושאים והמושגים הבסיסיים בתחום המותג, כולל: מדידת ערך מותג, מיצוב מותגים, תכנון אסטרטגיות מותג, ניהול קו מותגים, מתיחת מותגים ועוד.
  • להכיר, להבין וליישם אסטרטגיות וטקטיקות שיווקיות המעורבות בפיתוח, מינוף, הגנה וקיום של מותגים חזקים.

מסלולי קריירה בתחום

משרות התחלתיות וניסיון של עד שנתיים

  • תקציבאי/ת פרסום
  • ניהול תיקי לקוחות שיווקיים
  • רכז/ת אירועים
  • רכז/ת מדיה ותקשורת
  • עוזר/ת שיווק

שכר ממוצע בתחום

6,500-8,000 ₪

תפקידים עם 2-4 שנות ניסיון 

  • ניהול מותג
  •  ניהול מדיה חברתית
  •  ניהול אתר
  • ניהול תוכן
  • הפקת אירועים
  • אנליט/ית בשיווק
  • ניהול שיווק

שכר ממוצע בתחום

9,000-12,000 ₪

תפקידים עם מעל 5 שנות ניסיון

  • ניהול תקשורת שיווקית
  •  ניהול יחסי ציבור
  • ניהול פרויקטים שיווקיים

תפקידי ניהול בכירים 

  • סמנכ"ל/ית שיווק
  • מנכ"ל/ית פיתוח עסקי
  •  יועץ/ת תקשורת

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.