מה תלמדו במסגרת התעודה
לבסס חשיבה שיווקית בעולם הדיגיטלי תוך כדי שימוש במושגים מקצועיים מעולם התוכן השיווקי, שימוש בכלים ותפיסות של המסחר האלקטרוני, שימוש בכלי מחקר דיגיטלים, שימוש בטקטיקות חדשניות, פרסום ובניית אסטרטגיה שיווקית נכונה. הקורס מעצב את הסטודנט כמומחה בתחום הדיגיטל בכל יכולות מעל הממוצע בתחום. הקורס מחייב עבודה אינטנסיבית וקשה ומתאים לאלה המסוגלים להתמיד, להגיע לשיעורים, לעבוד קשה מידי שבוע על מנת להגיע לתוצאות מעולות. הקורס הוא אחד מבין שניים (שיווק ופרסום דיגיטלי + שיווק רשתות חברתיות או שיווק ופרסום דיגיטלי + אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן) במסגרת תכנית תואר פלוס בשיווק דיגיטלי.
עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
- להבין ולנתח כיצד פועל שוק הדיגיטל, מהם הכוחות את השוק וכיצד יוצרים בידול דיגיטלי בין השחקנים הרבים בשוק הצצים כפטריות אחרי הגשם.
- לנתח קמפיין דיגיטלי, ולאחר מכן לתכנן קמפיין מתחילתו ועד סופו.
- להכיר את התיאוריה השיווקית מאחורי בניית מערך דיגיטלי.
- להכיר את הצרכן הפוסטמודרני, וללמוד כיצד לתכנן קמפיין דיגיטל המתאים לכל תת פלח.
- לטרגט היטב קהלים ספציפים כחלק מיצירת אסטרטגיית דיגיטל כוללת.