לשיחת חינם

מסלול תואר ראשון במנהל עסקים
עם התמחות בשיווק

תחום השיווק הוא בעל חשיבות מרכזית לעסקים, החל משלבי התכנון האסטרטגי וגיבוש המוצר ועד להפצתו בשוק וניהול קשר בין העסק ללקוחותיו. שיווק מערב הבנת צרכי הלקוחות, חקר והבנת השוק והמתחרים, גיבוש מוצר ומדיניות שיווקית, גיבוש יעדים, ותגובה מתאימה לשינויים בשוק.

ההתמחות השיווק תעסוק בהעמקת הידע בתחומים אלו, עם דגש על יישומים עדכניים ורלוונטיים לעולם העסקים המודרני. הסטודנטים יחשפו לתאוריות ואסטרטגיות שיווקיות שהן מרכיב חשוב בפעילותה והצלחתה של החברה. מגוון הקורסים בתחום זה כולל קורסים בהתנהגות צרכנים, תקשורת שיווקית, יזמות, שיווק דיגיטלי, ניהול מותגים ניהול מכירות, מסחר אלקטרוני ועוד.

*סטודנטים/יות שעמדו בכל דרישות התואר יצאו עם תעודת התמחות ותעודות תואר פלוס בנוסף לתעודת בוגר/ת התואר. 

למי מיועד תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק

למי שמעוניין להיכנס לעולם השיווק והפרסום ולהתברג בחברות גדולות ובחברות הייטק, בתפקידי מטה כגון מנהלי שיווק, מנהלי יחסי ציבור, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי מוצר או מותג, סמנכ”ליות שיווק, מנהלים בכירים בענף הפרסום ואנליסטים שיווקיים.

 

מה תלמדו בהתמחות בשיווק

מטרת הקורס הינה להקנות לסטודנטים מושגי יסוד וכלי ניתוח בסיסים בכלכלה. במהלך הקורס יבחן מערך השיקולים של היחידות הכלכליות המרכיבות את הכלכלה, תחת המסגרת של כוחות הביקוש וההיצע. תוך שימת דגש על עקרונות הניתוח השולי והבנת מושגי היסוד החשובים.

בעולם העבודה החדש, התוכן הוא המלך. השיווק עבר להיות כמעט רק שיווק באמצעות תוכן, הלמידה מבוססת תוכן, התקשורת שלנו מורכבת ממסרים כתובים, ההשפעה מיוצרת באמצעות תוכן ואפילו מיתוג של חברות נעשה ע”י תוכן.
בקורס זה, יקבלו הסטודנטים הצצה לעולם המרתק של התוכן הדיגיטלי, השפעותיו על חיינו, וכלים לשימוש בתוכן כדי לשווק, ליזום, להניע אנשים לפעולה, למידה והתפתחות אישית ומקצועית. הם יקבלו כלים לכתיבה אפקטיבית, שיווקית, מקצועית. 

מרכיב חשוב בתהליך השיווק הוא הזיהוי של צרכי הלקוח וביצוע מכירה. משבר הקורונה האיץ תהליכים טבעיים בהם חלק מהותי מפעילות השיווק והמכירות עובר לאינטרנט בדמות מסחר אלקטרוני הידוע בשם e-Commerce . מהפכת המסחר האלקטרוני מציגה פלטפורמות טכנולוגיות חדשות והזדמנויות עסקיות, ובעקבותיה חברות וארגונים נדרשים לבצע התאמות המשלבות שיטות מכירות קלאסיות עם שימוש במסחר אלקטרוני. הקורס ניהול מסחר אלקטרוני מתמקד במודלים ותאוריות מעולם ה MarketPlaces ומקנה –
כלים מעשיים יישומיים הן בתהליכי ההקמה והמכירה של חנויות בזירות מסחר (דוגמת אמזון או איביי) והן בתהליכי הניהול והאסטרטגיה של חנויות ופלטפורמת המסחר האלקטרוני. המסלול כולו נבנה ותוכנן על מנת להעניק לסטודנטים כלים להשתלב בעולם המסחר האלקטרוני במגוון רחב של תפקידים בתחום צומח ומתפתח.

ענף ה – eCommerce צמח בקצב מסחרר בעקבות הקורונה. מהפכת המסחר האלקטרוני מציגה פלטפורמות טכנולוגיות חדשות והזדמנויות עסקיות, ובעקבותיה חברות וארגונים נדרשים לבצע התאמות המשלבות שיטות מכירות קלאסיות עם שימוש במסחר אלקטרוני. תכנית מנהלי eCommerce של המרכז האקדמי פרס בשיתוף חברת מרקורי מציעה מסגרת לימודית מקיפה, ראשונה מסוגה באקדמיה, שתכשיר מנהלי eCommerce ותעניק לבוגרי התכנית כלים מעשיים לתכנון, הקמה וניהול של מערך מכירות מקוון בשילוב חשיבה אסטרטגית מעמיקה. במהלך הקורס, נכיר את פלטפורמות הקמת האתרים המתקדמות ביותר בעולם ווקומרס, וויקס – ושופיפיי, ונתנסה בתהליכי ההקמה והמכירה בפלטפורמת המכירה המצליחה שופיפיי. המסלול נבנה ותוכנן על מנת להעניק לסטודנטים כלים להשתלב בעולם המסחר האלקטרוני ולעבוד במגוון רחב של תפקידים בתחום. 

תארי פלוס במסגרת ההתמחות בשיווק

לימודי תעודה בשילוב עם התואר שנותנים יתרון בשוק העבודה

התכנית הבינלאומית למכירות ITS היא תכנית משותפת למרכז האקדמי פרס ולחברת אינארינו, הנושאת את שמו של אנטוני אינארינו, גורו מכירות מהמובילים בעולם המשמש יועץ לחברות בינלאומיות רבות.

קראו עוד

הקורס נותן כלים לבסס חשיבה שיווקית בעולם הדיגיטלי תוך כדי שימוש במושגים מקצועיים מעולם התוכן השיווקי.

קראו עוד

מרכיב חשוב בתהליך השיווק הוא הזיהוי של צרכי הלקוח וביצוע מכירה, הקורס מתמקד במסחר האקטרוני בעולם החדש.

קראו עוד

שאלות ותשובות למתעניינים/ת

כחלק מההתמחות בשיווק תלמדו קורסים בשיווק ופרסום דיגיטלי, אסטרטגיות שיווק באמצעות תוכן, ניהול מסחר אלקטרוני במרקטפלייס והקמה וניהול אתרי מסחר ממותגים.

הקורסים בהתמחות ניתנים לשינוי בכל שנת לימודים

התמחות בשיווק פותחת לסטודנטים אפשרויות תעסוקה בתחומי השיווק והפרסום בתפקידים מגוונים כגון אנליסטים, כותבי תוכן, מנהלי דיגיטל/ מותג/ קמפיינים, מנהלי שיווק, מקדמי אתרים ועוד מגוון אפשרויות. 

ההתמחות היא חלק מהדרישות לתואר ונותנת נקודות זכות לסיום התואר, ושעות הלימוד שלה נכנסות לתוך מערכת השעות של הסטודנט. 

התמחות בשיווק מתאימה לכל ארגון, עסק קטן/בינוני ועסקים פרטיים. בימינו כל העסקים זקוקים לידע בשיווק על מנת להגדיל את קהל הלקוחות שלהם ולכן התמחות זאת תעזור לשכירים ולעצמאיים באותה מידה. 

כחלק מהתואר המרכז האקדמי פרס מציע קורסים במסגרת תואר פלוס, תואר פלוס מקנה לסטודנטים לימודי תעודה מקצועיים הנותנים יתרון בשוק העבודה ומוציאים את הסטודנט עם ידע פרקטי.

בנוסף קיימת במרכז האקדמי פרס תוכנית “LEVEL-UP” שבמסגרתה הסטודנטים יוצאים להתמחות ארגון גדול וצוברים ניסיון מעשי בתחום ההתמחות.

ההתמחות מיועדת לכלל הסטודנטים בתואר וקבלתה מותנית בעמידה בדרישות האקדמיות 

את ההתמחות בוחרים בסוף שנה השנייה לתואר, במהלך השנתיים הראשונות לתואר לומדים מבוא לכל מקצועות ההתמחות וכך תוכלו להתנסות בכל המקצועות ולבחור במקצוע שהכי התחברתם אליו. 

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.