תחומי לימוד
ביוגרפיה
סגנית ראש החוג בבית-הספר למנהל עסקים. בעלת תואר שני במנהל עסקים (1997) מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שלישי בשיווק (2005) מהפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטת בוסטון. סיימה השלמות לתואר שני בפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית. שימשה כחברה בצוות המחקר של המרכז למנהיגות בכלכלה דינאמית של אוניברסיטת בוסטון במסגרת פרויקט connected housing שמומן ע”י הצבא האמריקאי. לימדה בעבר קורסים שונים בשיווק באוניברסיטת בוסטון, באוניברסיטת תל אביב, במרכז הבינתחומי, במכללה למנהל, בבית ברל ובאוניברסיטה הפתוחה. השתתפה בכנסים מובילים בתחום השיווק ופרסמה מאמרים בספרים ובכתבי עת. תחומי המחקר העיקריים שלה הם בתחום התנהגות צרכנים וכוללים תקשורת פה לאוזן, דינמיקה של יחסים אישיים בקהילות באינטרנט, אחריות תאגידית, ואגרסיביות של אוהדי ספורט.