למי מיועד תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק
ההתמחות בשיווק נועדה לשמש מסגרת מעמיקה להקניית הידע והכלים העדכניים והמשמעותיים לעוסקים בתחומי ניהול השיווק, הן בהיבט התיאורטי והן בהיבט היישומי.
הסביבה בה פועלים ארגונים כיום הינה סביבה תחרותית בה מתחוללים שינויים מהירים ודרמטיים. בסביבה השיווקית העמוסה, טכנולוגיות חדשות משנות את חוקי המשחק וטרנדים חדשים הופכים מהר מאוד לישנים. הסביבה השיווקית כוללת מרכיבים רבים המשפיעים על הארגון ועל יכולתו של הארגון לשמור על חוסנו לאורך זמן.
בסביבה תחרותית ודינאמית, ארגונים נדרשים להוביל את החברה אל מול התחרות ותוך התמודדות ראויה עם השינויים. לניהול השיווק תפקיד מרכזי בתהליך זה.
במסגרת ההתמחות ירכשו הסטודנטים שיטות וכלים לניהול השיווק בארגון, תוך שימת דגש על החשיבות האסטרטגית של ניהול השיווק. במסגרת הקורסים השונים, ילמדו הסטודנטים מושגי ליבה בניהול השיווק, יוצגו התיאוריות והגישות המרכזיות בתחום, יידונו האתגרים, הדילמות והבעיות ויוצג ארגז הכלים המותאם להובלת מהלכים שיווקיים ואסטרטגיים אפקטיביים. הידע והכלים יעצימו את יכולות ניהול השיווק של הסטודנטים בביצוע עבודתם ותפקידיהם.
בחירה בין מגוון אפשרויות ימים ושעות
ניתן לסיים בשנה אחת
מרץ 2025 | אוקטובר 2025
ההתמחות בשיווק נועדה לשמש מסגרת מעמיקה להקניית הידע והכלים העדכניים והמשמעותיים לעוסקים בתחומי ניהול השיווק, הן בהיבט התיאורטי והן בהיבט היישומי.