למי מיועד תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול השיווק
ההתמחות בניהול השיווק נועדה לשמש מסגרת מעמיקה להקניית הידע והכלים העדכניים והמשמעותיים לעוסקים בתחומי ניהול השיווק, הן בהיבט התיאורטי והן בהיבט היישומי.
השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן
או חייגו עכשיו 08-3006064
נחזור אלייך בהקדם
הסביבה בה פועלים ארגונים כיום הינה סביבה תחרותית בה מתחוללים שינויים מהירים ודרמטיים. בסביבה השיווקית העמוסה, טכנולוגיות חדשות משנות את חוקי המשחק וטרנדים חדשים הופכים מהר מאוד לישנים. הסביבה השיווקית כוללת מרכיבים רבים המשפיעים על הארגון ועל יכולתו של הארגון לשמור על חוסנו לאורך זמן.
בסביבה תחרותית ודינאמית, ארגונים נדרשים להוביל את החברה אל מול התחרות ותוך התמודדות ראויה עם השינויים. לניהול השיווק תפקיד מרכזי בתהליך זה.
במסגרת ההתמחות ירכשו הסטודנטים שיטות וכלים לניהול השיווק בארגון, תוך שימת דגש על החשיבות האסטרטגית של ניהול השיווק. במסגרת הקורסים השונים, ילמדו הסטודנטים מושגי ליבה בניהול השיווק, יוצגו התיאוריות והגישות המרכזיות בתחום, יידונו האתגרים, הדילמות והבעיות ויוצג ארגז הכלים המותאם להובלת מהלכים שיווקיים ואסטרטגיים אפקטיביים. הידע והכלים יעצימו את יכולות ניהול השיווק של הסטודנטים בביצוע עבודתם ותפקידיהם.
ההתמחות בניהול השיווק נועדה לשמש מסגרת מעמיקה להקניית הידע והכלים העדכניים והמשמעותיים לעוסקים בתחומי ניהול השיווק, הן בהיבט התיאורטי והן בהיבט היישומי.
לימודי תעודה בשילוב עם התואר שנותנים יתרון בשוק העבודה
בתוכנית ניתן לבחור שניים מתוך הקורסים הבאים: הפסיכולוגיה של הצרכן, להיות סמנכ"ל שיווק, פרסונליזציה וניהול חוויית לקוח, העתיד של המטאוורס, קמעונאות במאה ה- 21.
מטרת התוכנית להקנות את הכלים והיכולות לניהול אסטרטגי של פלטפורמת המכירות המקוונות המתאימה לצרכי החברה.
בשיתוף חברת מרקורי
פונקציית השיווק הופכת חשובה יותר ויותר בפעילותו של כל ארגון ובהובלתו של כל ארגון להתפתחות, צמיחה והצלחה.
בתוכנית ניתן לבחור שניים מתוך הקורסים הבאים: ניהול טרנספורמציה דיגיטלית, ניהול מדיה וניהול קהילות, העולם מחר - כלים לניתוח התפתחויות טכנולוגיות המעצבות מחדש את המציאות
השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן
או חייגו עכשיו 08-3006064
נחזור אלייך בהקדם
נחזור אלייך בהקדם