לשיחת חינם

מסלול תואר שני במנהל עסקים
עם התמחות בניהול השיווק

הסביבה בה פועלים ארגונים כיום הינה סביבה תחרותית בה מתחוללים שינויים מהירים ודרמטיים. בסביבה השיווקית העמוסה, טכנולוגיות חדשות משנות את חוקי המשחק וטרנדים חדשים הופכים מהר מאוד לישנים. הסביבה השיווקית כוללת מרכיבים רבים המשפיעים על הארגון ועל יכולתו של הארגון לשמור על חוסנו לאורך זמן.

בסביבה תחרותית ודינאמית, ארגונים נדרשים להוביל את החברה אל מול התחרות ותוך התמודדות ראויה עם השינויים. לניהול השיווק תפקיד מרכזי בתהליך זה.

במסגרת ההתמחות ירכשו הסטודנטים שיטות וכלים לניהול השיווק בארגון, תוך שימת דגש על החשיבות האסטרטגית של ניהול השיווק. במסגרת הקורסים השונים, ילמדו הסטודנטים מושגי ליבה בניהול השיווק, יוצגו התיאוריות והגישות המרכזיות בתחום, יידונו  האתגרים, הדילמות והבעיות ויוצג ארגז הכלים המותאם להובלת מהלכים שיווקיים ואסטרטגיים אפקטיביים. הידע והכלים יעצימו את יכולות ניהול השיווק של הסטודנטים בביצוע עבודתם ותפקידיהם.

למי מיועד תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול השיווק

ההתמחות בניהול השיווק נועדה לשמש מסגרת מעמיקה להקניית הידע והכלים העדכניים והמשמעותיים לעוסקים בתחומי ניהול השיווק, הן בהיבט התיאורטי והן בהיבט היישומי.

תארי פלוס במסגרת ההתמחות בניהול השיווק

לימודי תעודה בשילוב עם התואר שנותנים יתרון בשוק העבודה

Covid-19 האיץ שינויים קיצוניים שיחוללו מהפכה בקמעונאות בכל דרך. הציפיות של הקונים מוגברות, מה שהופך את הניצחון (והשמירה) של אותם צרכנים למאתגרים יותר.

קראו עוד

תכנית המכשירה ומלמדת לקבל החלטות אסטרטגיות הנוגעות לתחום המכירות הגלובאליות והפיתוח העסקי בדגש על עולם ה- B2B.

בשיתוף חברת תפיסות

קראו עוד

בין אם מדובר באדידס, תנובה, קוקה קולה, יונדאי או דיסני, הבסיס להצלחה של ארגון הוא בהבנה יסודית של האופן שבו צרכנים חושבים, מרגישים, בוחרים, צורכים ומעריכים.

קראו עוד

שאלות ותשובות למתעניינים/ת

ההתמחות בשיווק מיועדת לסטודנטים העוסקים או המעוניינים לעסוק בתחומי השיווק בתפקידים של יצירת תוכן, כתיבת תוכן, ניהול אתרים, שיווק דיגיטלי ועוד. 

בין הקורסים בהתמחות תלמדו: ניהול השיווק, ניהול אסטרטגי מתקדם, הפסיכולוגיה של הצרכן, קמעונאות במאה ה-21, ניהול טרנספורמציה דיגיטלית, אסטרטגיות של מכירות ועוד. 

הקורסים עשויים להשתנות משנה לשנה

הקורסים של ההתמחות מתקיימים בשעות הערב במיוחד לסטודנטים עובדים ומועברים באופן היברידי/ מקוון. 

לא חובה לבחור התמחות, בתואר השני במנהל עסקים ניתן להרכיב מסלול לימודים גמיש בהתאם לתחומי העיניין הרלוונטים לסטודנט/ית. 

בתואר השני במנהל עסקים ישנם 5 מסלולי התמחויות: שיווק, משאבי אנוש, יזמות, ייעוץ אסטרטגי ונדל”ן. 

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.