מה תלמדו במסגרת התעודה
Covid-19 האיץ שינויים קיצוניים שיחוללו מהפכה בקמעונאות בכל דרך. הציפיות של הקונים מוגברות, מה שהופך את הניצחון (והשמירה) של אותם צרכנים למאתגרים יותר. בקורס זה, נסביר לסטודנטים מה המשמעות של לעבור מגישה ממוקדת מוצר לגישה ממוקדת לקוח וכיצד ליצור אסטרטגיה שיווקית בעולם הקימעונאות של המאה ה 21 בכדי לספק ערך אמיתי ללקוח. בקורס זה נתרכז גם בלמידה מחברות שהצליחו ביותר במהלך גל השינויים הזה.
עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
- לזהות מגמות עולמיות מרכזיות בקמעונאות.
- להבין אתגרים בניהול סגמנטים שונים בקמעונאות.
- לזהות את הציפיות המשתנות בכל הנוגע ליצירת חוויות לקוח בעולם שהוא גם פיזי וגם דיגיטאלי.
- להשתמש במודלים וכלים חדשניים לשם בניית יתרון תחרותי במאה ה21.