לשיחת חינם

תואר פלוס בקמעונאות במאה ה-21

מה תלמדו במסגרת התעודה

Covid-19 האיץ שינויים קיצוניים שיחוללו מהפכה בקמעונאות בכל דרך. הציפיות של הקונים מוגברות, מה שהופך את הניצחון (והשמירה) של אותם צרכנים למאתגרים יותר. בקורס זה, נסביר לסטודנטים מה המשמעות של לעבור מגישה ממוקדת מוצר לגישה ממוקדת לקוח וכיצד ליצור אסטרטגיה שיווקית בעולם הקימעונאות של המאה ה 21 בכדי לספק ערך אמיתי ללקוח. בקורס זה נתרכז גם בלמידה מחברות שהצליחו ביותר במהלך גל השינויים הזה.

עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:

  • לזהות מגמות עולמיות מרכזיות בקמעונאות.
  • להבין אתגרים בניהול סגמנטים שונים בקמעונאות.
  • לזהות את הציפיות המשתנות בכל הנוגע ליצירת חוויות לקוח בעולם שהוא גם פיזי וגם דיגיטאלי.
  • להשתמש במודלים וכלים חדשניים לשם בניית יתרון תחרותי במאה ה21.

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.