לשיחת חינם

מסלול תואר שני במנהל עסקים
עם התמחות בניהול משאבי אנוש

ארגונים בכלל ועולם הניהול בפרט, עוברים שינויים ותהפוכות בעשורים האחרונים. תובנות מתקדמות אודות התנהלותם של ארגונים, התמודדות עם סביבה גלובלית המשתנה תמידית, תצורות ארגוניות משתנות בשילוב הדורות המתחלפים בעולם העבודה וצרכיהם המשתנים, הטרנספורמציה הדיגיטלית והתחרותיות הגוברת, משפיעים מהותית על ניהול ההון האנושי בארגונים.

במסגרת ההתמחות ילמדו וירכשו הסטודנטים שיטות וכלים לניהול המשאב האנושי בארגון, תוך שימת דגש על החשיבות האסטרטגית של ניהול התחום. במסגרת הקורסים השונים, ילמדו הסטודנטים מושגי ליבה בניהול המשאב האנושי בארגון, תפיסות ושיטות מתקדמות וכן, פעילויות שונות של ניהול התחום וממשקיו. כלים אלה יעצימו יכולות ניהול המשאב האנושי של הסטודנטים בביצוע עבודתם ותפקידיהם.

למי מיועד תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול משאבי אנוש

ההתמחות בניהול משאבי אנוש נועדה לשמש מסגרת מעמיקה להקניית הידע והכלים העדכניים והמשמעותיים לעוסקים בתחומי ההון האנושי, תפיסות ושיטות מתקדמות, הן בהיבט התיאורטי והן בהיבט היישומי.

תארי פלוס במסגרת ההתמחות בניהול משאבי אנוש

לימודי תעודה בשילוב עם התואר שנותנים יתרון בשוק העבודה

כחלק מהשינויים המתחוללים בעולם העבודה בעשור האחרון משתנה גם תחום ניהול המשאב האנושי בארגון.

בתוכנית ניתן לבחור שניים מתוך הקורסים הבאים: חוסן ניהולי, היבטים פסיכולוגיים בניהול עובדים בעידן החדש, ניהול צוותים, ניהול שונות והכלה בארגונים

קראו עוד

בתוכנית ניתן לבחור שניים מתוך הקורסים הבאים: פיתוח מנהלים - שיפור המיומנויות הניהוליות, קורס סטוריטלינג, פסיכולוגיה כמנוף להצלחה

קראו עוד

מחקרים מוכיחים כי לפסיכולוגיה החיובית ולאינטליגנציה הרגשית תפקיד חשוב בהצלחתם של מנהלים וביכולתם לנווט את הארגון במסגרת תפקידם באופן מיטיבי.

התוכנית כוללת את הקורסים: פסיכולוגיה חיובית בניהול, אינטליגנציה רגשית בעולם העבודה, ניהול תהליכי שינוי וצמיחה.

קראו עוד

שאלות ותשובות למתעניינים/ת

התמחות משאבי אנוש מיועדת לסטודנטים העוסקים או המעוניינים לעסוק בתפקידי ניהול במערך האנושי בארגון שלהם כולל גיוס, שימור ובקרת עובדים. 

בין הקורסים בהתמחות תלמדו: ניהול משאבי אנוש, למידה והדרכה בארגונים, הערכת עובדים וניהול תגמולים, ניהול המערכת הארגונית ועוד. 

הקורסים עשויים להשתנות משנה לשנה

הקורסים של ההתמחות מתקיימים בשעות הערב במיוחד לסטודנטים עובדים ומועברים באופן היברידי/ מקוון. 

בחירת התמחות בתואר שני במנהל עסקים יכולה למקד את הידע ואת המקצוע התעסוקתי של הסטודנט לתחום ספציפי ולהעשיר את עולם התוכן של הסטודנט בתחום הנבחר או לחילופין סטודנט שעובד בתחום מסוים ורוצה לשנות מקצוע או ללמוד תחום שונה מתחום התעסוקה שלו יכול לעשות זאת באמצעות התמחות שמעניינת אותו

לא חובה לבחור התמחות, בתואר השני במנהל עסקים ניתן להרכיב מסלול לימודים גמיש בהתאם לתחומי העיניין הרלוונטים לסטודנט/ית. 

מידע נוסף למתעניינים

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.