שיווק

תואר ראשון במנהל עסקים – שיווק

תואר ראשון במנהל עסקים הוא תואר יוקרתי ומבוקש. מטרתו המרכזית היא להעניק לסטודנטים ידע כללי נרחב במגוון תחומים הקשורים לניהול ולעסקים תוך הקניית כלים ומיומנויות יישומיות לניהול בפועל.

על אף שהלימודים מושתתים על ידע במגוון רחב של תחומים, אפשר למקד את הלימודים לאחד מתחומי המשנה של מנהל עסקים, זאת באמצעות בחירה במסלולים ספציפיים, בדרך כלל בשלב מתקדם בתואר. אחד התחומים שבהם אפשר להתמקצע תוך כדי לימודי תואר ראשון במנהל עסקים הוא תחום השיווק.

 

שיווק: התמחות מבוקשת בעולם מנהל העסקים

תואר ראשון במנהל עסקים, מעצם היותו תואר שמעניק השכלה רחבה, פותח דלתות להרבה עולמות תעסוקה. אחד התחומים שבהם מבוקשים בוגרי תואר ראשון במנהל עסקים הוא תחום השיווק, יחסי הציבור והפרסום.

התמחות בשיווק יכולה לכלול קורסים וסמינרים העוסקים בהיבטים השונים של תחום השיווק מהפן האקדמי, ויכולה לכלול התנסות מעשית. ההתנסות המעשית והמגע של האקדמיה עם עולם התעסוקה שבחוץ חשובים מאוד בתחום כמו שיווק, שמעצם טיבו וטבעו הוא תחום מתפתח שבו החידושים מגיעים בהרבה מקרים מהשטח.

במרכז האקדמי פרס נפתח מסלול ייחודי שנועד לחבר באופן הדוק בין האקדמיה לבין השטח. קוראים לו "מסלול החברות", והוא מאפשר, לראשונה, לחברות מובילות במשק הישראלי לבנות קורסים אקדמיים ולהעביר אותם בעצמן. חלק מהקורסים שנבנו בתחום השיווק נבנו על ידי משרדי יח"צ ופרסום מובילים, ואף כללו ביקורים במשרד התקשורת והיח"צ של רני רהב ובמשרד הפרסום של גיתם. להמשך קריאה…

 

שיווק דיגיטלי: תואר ראשון במנהל עסקים יחד עם לימודי תעודה

גם בתוך עולם השיווק קיימות התמחויות משנה, והמובילה שבהן היא ללא ספק שיווק דיגיטלי. בעולם שבו תקציבי הפרסום והשיווק עוברים למרחב הדיגיטלי ולרשתות החברתיות על חשבון מדיות מסורתיות ובעולם שבו דאטה הופך לנכס החשוב ביותר של ארגונים ועסקים, שיווק דיגיטלי הופך להיות ערוץ פעילות משמעותי במיוחד.

במרכז האקדמי פרס, שבו מלמדים מרצים מהשורה הראשונה בתחום השיווק הדיגיטלי, נפתח מסלול ייחודי המאפשר לימודי תואר ראשון במנהל עסקים במשולב עם לימודי תעודה של מנהל מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי. המסלול לא רק מכשיר את הלומדים בו לעיסוק בתחום השיווק הדיגיטלי כמומחים, אלא אף מאפשר קבלה לעבודה בתחום מייד עם תום הלימודים. להמשך קריאה…