לשיחת חינם

תואר שני במנהל עסקים עם התמחות ביזמות

ההתמחות ביזמות מקנה לסטודנטים את הכלים, הידע והמיומנויות בתחום היזמות. אלה כוללים בין היתר, פיתוח חשיבה יזמית של זיהוי הזדמנויות, כלים ומיומנויות של גיוס משאבים, קישור בין גורמים, הנעת עובדים, והיכולת להפוך רעיון לכדי מיזם עסקי מצליח.

ההתמחות ביזמות רלוונטית ליזמים פוטנציאליים וליזמים קיימים שרוצים לזהות ולממש הזדמנויות עסקיות כדי להקים עסקים חדשים ו/או לפתח ולשמור על כושר התחרות של העסקים הקיימים. אלה יכולים להיות עסקים קטנים ובינוניים, חברות גדולות ו/או חברות סטרטאפ. ההתמחות ביזמות מיועדת גם לסייע לסטודנטים שכירים כהכנה לתפקידי מנהיגות בתוך חברות וארגונים קיימים על ידי הובלת יוזמות שיסיעו לחברה להיות תחרותית בשווקים הדינמיים. בתוכנית יושם דגש מיוחד על השינויים שחלו בשנים האחרונות, הנובעים בין היתר מן השינויים שחלו בתנאי הסביבה הטכנולוגית, העסקית והגלובלית אשר להם יש השלכות על ייזום עסקים ועל התפתחותם והישרדותם.

התמחות כוללת שני היבטים של יזמות: יזמות עסקית בעולם ההיי-טק, תוך התייחסות גם לחברות גדולות, ולתופעת המיזוגים והרכישות שמאפיינת את שוק ההיי-טק , ומאידך גיסא נושאים של יזמות של עסקים קטנים ובינוניים, הן בתהליכי ההקמה שלהם והן בקידום יוזמות בעסקים קיימים. הקורסים בהתמחות משלבים  ידע תיאורטי עם ידע יישומי.

 

למי מיועד תואר שני במנהל עסקים עם התמחות ביזמות

ההתמחות ביזמות נועדה לשמש מסגרת מעמיקה להקניית הידע והכלים העדכניים והמשמעותיים לעוסקים בתחומי היזמות, הטכנולוגיה והסביבה העסקית והגלובלית, הן בהיבט התיאורטי והן בהיבט היישומי.

תארי פלוס במסגרת ההתמחות ביזמות

לימודי תעודה בשילוב עם התואר שנותנים יתרון בשוק העבודה

תואר פלוס ניהול מבוסס AI עוסק בעולם ניהול ה-Data של הארגון ההופך להיות בסיס קריטי לקבלת החלטות אסטרטגיות.
התוכנית כוללת שני קורסים : בינה עסקית ויישומיה וניתוח נתוני עתק (Big Data).

קראו עוד

הקורס מתאר את צרכי המימון ואת המאפיינים של מקורות המימון המקובלים למימון מיזמים חדשים, במיוחד מיזמים המאופיינים בחדשנות טכנולוגית.

קראו עוד

שאלות ותשובות למתעניינים/ת

התמחות ביזמות נועדה לסטודנטים העוסקים או מעוניינים לעסוק בתחומי היזמות, הטכנולוגיה והסטרטאפים. 

אכן, רוב הסטודנטים שלנו משלבים בהצלחה לימודים ועבודה כך שאפשר לצבור ניסיון מעשי כבר בזמן הלימודים. 

בין הקורסים בהתמחות תלמדו: יזמות עסקית בעולם ההייטק בעידן הבינה המלאכותית, מיזוגים ורכישות בחברות טכנולוגיות, מיזמים וצמיחה, פיתוח וניהול עסקים קטנים ובינוניים ועוד. 

הקורסים עשויים להשתנות משנה לשנה

בהתאם למספר קורסי החובה שאת/ה נדרש/ת לעשות ניתן לשלב בנוסף לקורסי החובה בהתמחות קורסי בחירה נוספים מכל תחום. 

לא חובה לבחור התמחות, בתואר השני במנהל עסקים ניתן להרכיב מסלול לימודים גמיש בהתאם לתחומי העיניין הרלוונטים לסטודנט/ית. 

מידע נוסף למתעניינים

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.