מנהל עסקים MBA

תואר שני במנהל עסקים MBA

תואר שני במנהל עסקים (MBA) נועד להכשיר את הלומדים לתפקידי ניהול בכירים במוסדות עסקיים וציבוריים. התוכנית מעניקה ידע וכלים במגוון תחומים, ומתמקדת בפן האסטרטגי של מנהל עסקים. התוכנית מתאימה לבוגרי תואר ראשון המעוניינים לשדרג את ידיעותיהם ומערך כישוריהם בתחומי הניהול ולפתח קריירה משמעותית בתחום.

תואר שני במנהל עסקים: האם הוא הכרחי לפיתוח קריירה?

האם תואר שני במנהל עסקים הכרחי לפיתוח קריירה? מספר מדדים מצביעים על כך שתואר שני במנהל עסקים הוא נדבך חשוב בניהול הקריירה הניהולית. ראשית, הוא נותן יתרון בקבלה למשרות מסוימות, ואף מהווה תנאי סף במשרות בכירות. שנית, הוא מחדד את היכולות והכישורים ומאפשר להתבלט בסביבה תחרותית. ולבסוף, הוא בא לידי ביטוי גם בשכר ובתנאי ההעסקה.

תואר שני במנהל עסקים

תופעה מעניינת נוספת בקרב אלה הלומדים תואר שני במנהל עסקים היא הקשרים המתפתחים בין הסטודנטים. כיוון שסטודנטים רבים לתואר שני במנהל עסקים נמצאים כבר עמוק בעולם העסקים והקריירה, נוצרים שיתופי פעולה מעניינים היוצרים רשת נטוורקינג שאי אפשר להפריז בחשיבותה להמשך פיתוח הקריירה.

לכן, השאלה אינה אם ללמוד תואר שני במנהל עסקים, אלא איפה. להמשך קריאה…

כיצד לבחור היכן ללמוד תואר שני במנהל עסקים?

מוסדות אקדמיים רבים בישראל מציעים תוכניות שונות ללימודי תואר שני במנהל עסקים. כיצד אפשר לבחור מתוך השפע את התואר השני במנהל עסקים שמתאים לכם?

ראשית, יש לזכור שחלק נכבד מהלומדים לקראת תואר שני במנהל עסקים עושים זאת תוך כדי עבודה במשרות תובעניות. לכן, כדאי לברר באיזה מוסד אקדמי המרצים קשובים לצורכי הסטודנטים, נגישים לפני מבחנים או הגשת מטלות, וחפצים בהצלחת הסטודנטים שלהם. במרכז האקדמי פרס אלה בדיוק המרצים שתפגשו, וזו גם הסיבה שלתואר שני במנהל עסקים במרכז האקדמי פרס נרשמים גם סטודנטים שמגיעים מרחוק. עוד דבר שכדאי לבדוק לפני בחירה במקום שבו תלמדו תואר שני במנהל עסקים הוא קיומן של תוכניות שייתנו לכם ערך מוסף. כך, למשל, במרכז האקדמי פרס תוכלו ללמוד במסגרת תוכנית “תואר פלוס” ולקבל בסוף הלימודים גם תעודה מעשית במגוון תחומים, מה שייתן לכם יתרון ברור בשוק העבודה. בין התחומים שאפשר ללמוד במסגרת “תואר פלוס” אפשר למנות תעודת דירקטורים, תעודת ניהול חדשנות ומיזמים, תעודת מנהיגות למנהלים, תעודת חינוך פיננסי, תעודת נדל”ן וייעוץ משכנתאות, תעודת אימון עסקי, תעודת תוכנית בינלאומית במכירות, תעודת ניהול בינלאומי עם משלחות לפריז ודובאי ועוד.

ניהול בינלאומי עם משלחות לפריז או דובאי

בין התוכניות שמעניקות ערך מוסף משמעותי במסגרת תואר שני במנהל עסקים אפשר למנות את התוכנית לניהול בינלאומי  הייחודית שתיקח אתכם ללב ליבו הפועם של עולם העסקים בדובאי ובפריז.  להמשך קריאה…