ביוגרפיה
פסיכולוגית חינוכית מומחית ומרצה בתחום של טיפול אישי ומשפחתי. בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני ושלישי בהצטיינות בפסיכולוגיה חינוכית מהאוניברסיטה העברית. מנהלת קליניקה פרטית ביישובי גדרות לצד עבודה בשירות הציבורי עם קהילות העוטף פוסט ה 7.10. עובדת עם ילדים, נוער ובוגרים בגישה משפחתית אינטגרטיבית, מתוך ראיית האדם בתוך סביבתו.
הבנת השפעות בינאישיות ומערכתיות מהווה עניין מרכזי גם במחקריה של ד״ר שיבז; בעבודת הדוקטורט היא חקרה השלכות של אקלים מוטיבציוני שיוצר מנהל בית הספר על מוטיבציה והוראה של מורים, וכיצד אלו בהמשך משליכים על מאפיינים בלמידתם של תלמידים. בהמשך, במסגרת עבודתה בשירות הפסיכולוגי-חינוכי ברחובות, ערכה מחקר על המפגש בין פסיכולוגים חינוכיים והורים בתהליך קבלת ההחלטה על שנה נוספת בגן, תוך התבוננות בהשפעות של ניסיון הפסיכולוג, הבנת ההורים את צרכי הילד, והבנת הצרכים עימם מגיעים ההורים למפגש עם הפסיכולוג.
תפיסתה המקצועית של לימור מושפעת מהגישה הנרטיבית והגישה ההתייחסותית, הרואות במפגש בין אישי כיצירה משותפת, לצד הכרה בא-סימטריות שבמפגש טיפולי או הוראתי.