מה תלמדו במסגרת התעודה
ניהול מותגים בתחום הספורט מצריך מהמנהלים/ות ליצור אסטרטגיות ייחודיות שיאפשרו למותגים להביע את הערכים והאידיאולוגיה הספורטיבית שלהם, מעבר לצורך התמידי ביצירת מעורבות וקשר עמוק עם קהל היעד. על מנהלי/ות מותג בתחום הספורט לגלות יכולת יצירת קשרים עם שותפים מסחריים ושחקנים מובילים, תוך ניהול ושימור שגרת התקשורת עם הציבור הרחב והמערכת הספורטיבית ככלל, תחת שינויים מתמידים במרכיבי המותג (שינויי הנהלה/צוות שחקנים, ליגה ועוד).
הקורס יסקור מספר נושאים מהותיים לניהול ככלל. בין השאר יהיה דיון בהגדרת תפקידי המותג וכיצד מיתוג מתקשר לאסטרטגיה הכוללת של מועדון הספורט, מהם מרכיבי מותג ספורט (כגון: בחירת שם או נותן חסות), שיתוף פעולה בין מותגים, נכסיות וערך מותג (איך מודדים את שווי המותג לחברה/נותן החסות),
ויכלול הרצאות אורח וסיורים.
עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:
- הסטודנטים/יות יהיו בעלי ידע תאורטי בניהול מותגים וניהול מועדוני ספורט.
- הסטודנטים/יות יכירו מותגי ספורט בעולם ובארץ, וכיצד נמדדים ערך ושווי מותגים בינלאומיים בעולם הספורט.
- הסטודנטים/יות יבינו כיצד יש לייצר שיח מעורב עם הקהילה ולגייס חסויות לאירועי ספורט.
- הסטודנטים/יות יהיו בעלי יכולת ליישם את עקרונות שנלמדו בבניית מותג וניהול מועדון.