מה תלמדו במסגרת הקורס
מאז ומתמיד הייתה תשומת הלב האנושית משאב חשוב ובעל ערך. בעידן הדיגיטלי הפכה תשומת הלב למשאב החשוב ביותר ואף לסחורה מבוססת-נתונים, מנוטרת ומתופעלת. עם התפתחותה של כלכלה חדשה – כלכלת תשומת הלב, או כלכלת הלייקים (economy like the) , התפתחו גם דרכים חדשות לפרסום, שיווק והנעה לפעולה. הרצון להצליח התחלף ברצון ״לעשות אימפקט״, להשפיע, אך האם מדובר במושגים שונים באמת או שהשפעה (אימפקט) היא המנגנון והדרך להצליח?
מטרת הקורס היא לאתגר את הסטודנטים לחשוב, להתבונן על שינויים המתרחשים בעידן הדיגיטלי, להכיר תופעות חדשות ולהבין לעומק את משמעותן.
עם סיום הקורס בהצלחה יוכלו הסטודנטים:
- לרכוש מסגרת מושגית אקטואלית לניתוח הסביבה התקשורתית החדשה וכיצד היא משפיעה על העולם הכלכלי והעסקי.
- להכיר מקרוב תופעות חדשות, מקצועות חדשים ונורמות חדשות שצומחות ומתפתחות בתרבות הדיגיטלית.
- יהיו מסוגלים לנתח אותם תוך הסתכלות ביקורתית מחד וחשיבה יישומית מאידך. כיצד ניתן למנף את הסביבה התקשורתית החדשה לקידום ערכים מסוימים, הישגים מקצועיים ותפוקות?