לשיחת חינם

תואר פלוס בניהול קריירות בארגונים

מה תלמדו במסגרת התעודה

תחום ניהול הקריירה יכול לסייע למנהלים לנהל באופן אפקטיבי את הגורם האנושי בארגון (דרך תכנון צרכים, בחירת עובדים נכונה וכלה בקידום, פיתוח, ושימור של עובדים), ויכול לסייע לעובד עצמו לתכנן את הקריירה האישית באופן מיטבי על מנת למצות את הפוטנציאל האישי שלו. לפיכך, מטרת הקורס הינה להעמיק בבחינת משמעות תופעת הקריירה, הן מבחינת העובד והן מבחינת הארגון עצמו. באמצעות בחינת המושגים, התיאורית, המחקרים, והפרקטיקה של מושג הקריירה בשתי רמות ניתוח אלו, ירכשו הסטודנטים ידע, תובנות, וכלים בניהול קריירות.

הקורס מתמקד בפיתוח מסגרת פסיכו-סוציולוגית הבוחנת פרטים וארגונים לאור הדינמיקה של התפתחות קריירות. הקורס יתנהל בשתי רמות הקשורות זו לזו הפרט והארגון. מבחינת הפרט נדון
במודלים של התפתחות קריירה, בחירת קריירה, שלבים בקריירה והצלחה בקריירה. מבחינת הארגון נבחן מודלים ומנגנונים של תכנון צרכים, ניידות ארגונית, קידום ופיתוח של עובדים בארגון. החלק האחרון של הקורס יוקדש לרכישת כלים פרקטיים בתכנון וניהול קריירות ארגוניות בשני נדבכים אלו.

עם סיום הקורס בהצלחה יוכלו הסטודנטים/יות:

  • להכיר מושגי יסוד בתחומי הליבה של ניהול קריירות בארגונים: תיאוריות מרכזיות, הגדרות
    ומושגים.
  • להסביר את הרקע ההיסטורי של התפתחות גוף הידע בניהול קריירות בארגונים.
  • לנתח היבטים תיאורטיים ומעשיים של פיתוח קריירה.
  • להכיר פרקטיקות וטכניקות יישומיות המשלבות מתן כלים, שיטות עבודה ומיומנויות לבחינת הקשר בין שלבי החיים של הפרט לבין ניהול הקריירה שלו.

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.