לאתר הראשי
08-3006089
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
פרס פלוס
  • מגזין פרס פלוס
  • תואר ראשון
    • מתכוננים ללימודים
    • מהו תואר ראשון במנהל עסקים
    • הכל על לימודי משפטים
    • הכל על מדעי ההתנהגות
    • מנהל מערכות בריאות
    • מדעי התזונה
    • שיווק
  • תואר שני
    • מנהל עסקים MBA
    • ייעוץ ופיתוח ארגוני
    • פסיכולוגיה חינוכית
  • מדברים קריירה
  • חיים בקמפוס
    • מבחנים ולימודים
  • שאלונים
  • מגזין פרס פלוס
  • תואר ראשון
    • מתכוננים ללימודים
    • מהו תואר ראשון במנהל עסקים
    • הכל על לימודי משפטים
    • הכל על מדעי ההתנהגות
    • מנהל מערכות בריאות
    • מדעי התזונה
    • שיווק
  • תואר שני
    • מנהל עסקים MBA
    • ייעוץ ופיתוח ארגוני
    • פסיכולוגיה חינוכית
  • מדברים קריירה
  • חיים בקמפוס
    • מבחנים ולימודים
  • שאלונים
ראשי » מדברים קריירה » תוכנית תוכן ללינקדאין: כך תחזקו את הפרופיל שלכם

תוכנית תוכן ללינקדאין: כך תחזקו את הפרופיל שלכם

השמה לינקדאין תוכן

אחרי שהקמתם פרופיל לינקדאין מרשים, הגיע הזמן לתכנן הלאה. איך לגרום לרשת הקשרים בלינקדאין לגדול וכיצד לצבור תדמית מקצועית בתחום שלכם? התשובה פשוטה: תוכנית תוכן ללינקדאין שתאפשר לכם לשקף לקולגות, ללקוחות ולמעסיקים פוטנציאליים את המקצועיות, הניסיון והחשיבה היצירתית שלכם.תוכנית תוכן ללינקדאין

תוכנית תוכן ללינקדאין: מה הכלים שיש?

כמו בכל רשת חברתית, התפוצה האורגנית, זו שנעשית ללא תשלום, מוגבלת. כלומר: גם כאשר יש לכם 500 קשרים בלינקדאין, רק חלק מהם ייחשפו לפוסט שתעלו בלינקדאין, ולפעמים מדובר באחוזים בודדים.

כיצד בוחרת לינקדאין לכמה אחוזים מהקשרים שלכם ייחשף הפוסט שהעליתם? בדומה לפייסבוק, אפשר לראות שללינקדאין יש כמה כללי ברזל באשר לתפוצת פוסטים:

  1. סרטון וידיאו הוא בעל פוטנציאל תפוצה גבוה בהשוואה לפוסט של תמונה או של טקסט בלבד.
  1. פוסט עם תמונה הוא בעל פוטנציאל תפוצה גבוה יותר בהשוואה לפוסט של טקסט בלבד.
  1. פוסט עם טקסט ארוך הוא בעל פוטנציאל תפוצה גבוה יותר בהשוואה לפוסט עם טקסט קצר.
  1. פוסט שבו מופיע קישור אל אתר חיצוני ללינקדאין הוא בעל פוטנציאל תפוצה נמוך במיוחד.
  1. ל"מאמר לינקדאין" פוטנציאל תפוצה בינוני, אך יש לו יתרונות אחרים – כפי שנסביר מייד.

    תכנית תוכן ללינקדאין
    מאמר לינקדאין. מופיע בהבלטה

מאמר לינקדאין: זה לא רק התפוצה, זה המיקום

בלינקדאין יש אפשרות לכתיבת "מאמר" – Linkedin Article. אפשרות זו פתוחה לשימוש מהדסקטופ, והיא מאפשרת כתיבה של מאמר היישר לתוך המערכת. תוכלו להעלות טקסט, להגדיר כותרות, להעלות תמונה ראשית, לשלב במאמר תמונות נוספות ולהטמיע בו אלמנטים שונים. בעברית המערכת אינה מושלמת, אך בהחלט פועלת, למעט כותרות שמסתבכות עם ימין ושמאל.

"מאמר לינקדאין" הוא בעל פוטנציאל תפוצה בינוני, אך יש לו יתרון אחר: הוא נשמר בצמוד לפרטי הפרופיל שלכם ויהיה אחד מפרטי התוכן הראשונים שמעסיק פוטנציאלי יפגוש כשהוא מתחיל לחפש פרטים עליכם. העלאת מאמרים מושקעים תאפשר למעסיק הפוטנציאלי או ללקוח להבין שאתם לא רק טוענים למקצוענות, ולא רק שאחרים מאשרים זאת, אלא שאתם אכן מקצועיים.

רוצה לדעת עוד על לימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ממש כאן או
חייגו כבר עכשיו 9165*
התקשרו עכשיו




בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.

רוצים לקבל תפוצה גבוהה? רשת הקשרים שלכם חייבת להיות רלוונטית

עד כה דיברנו על פוטנציאל תפוצה. איך התפוצה נקבעת בפועל? שוב, בדומה לפייסבוק, הכוח הגדול ביותר לקביעת תפוצת הפוסט שלכם נמצא אצל החברים שלכם.

תכנית תוכן ללינקדאין
אתם רוצים להיות בסמארטפון של האנשים הנכונים

לכל אחד מאיתנו, בכל רשת חברתית, יש חברים שמחוברים אלינו יותר וכאלה שמחוברים פחות. הרשתות החברתיות בוחנות מה עושים החברים שהכי מחוברים אלינו. אם החברים שהכי מחוברים מתחילים ליצור מגע (Engagement) עם הפוסט – מסמנים אותו ב"לייק", מגיבים עליו או משתפים – הפוסט יופץ למעגל החברים הבא, וכן הלאה.

ההיגיון ברור: אם החברים הקרובים אליכם ביותר לא מגיבים לפוסט שלכם, ברוב המקרים אין סיכוי שאנשים אחרים שלא ממש מחוברים אליכם ירצו לראות אותו בפיד שלהם. אם, לעומת זאת, החברים הקרובים אליכם דווקא מתלהבים מהפוסט ומוצאים בו עניין – כנראה הוא יכול לעניין אנשים נוספים.

המסקנה היא שכדאי לכם לוודא שרשת הקשרים שלכם רלוונטית לתחום העיסוק שלכם או לנושאי העניין שלכם. הנטייה של רבים ממשתמשי לינקדאין בתחילת הדרך היא לאשר כל בקשת הצטרפות, מכל אחד, כדי ליצור מעגל ראשוני. בהמשך הדרך הגישה הזו יכולה להיות בעוכריכם, כיוון שהאנשים שלא מחוברים אליכם או לנושאי העניין שלכם לא יגיבו לפוסט בתחום שלכם ולינקדאין יפרשו זאת כתוכן פחות רלוונטי. הסבלנות בבניית רשת קשרים רלוונטית – משתלמת.

מסקנה נוספת היא שכדאי לעורר בתוך רשת הקשרים שלכם את המודעות לכך שהעליתם פוסט, על ידי תיוג חברים ספציפיים. כמו כן, כדאי להוסיף האשטאג של התחומים שבהם עוסק הפוסט ולעניין בפוסט אנשים שעוסקים בתחום. כך תעודדו חלק ממשתמשי לינקדאין להגיב לפוסט, מה שיכול לגרור תגובות נוספות ו-Engagement גבוה.

באילו נושאים צריכה לעסוק תוכנית התוכן?

תוכנית תוכן ללינקדאין חייבת, כמובן, לעסוק בתחומי העניין המקצועיים שלכם. לינקדאין אינה רשת לשתף בה את התמונות מהחופשה האחרונה שלכם, אלא את האתגר שעליו התגברתם בעבודה או את המאמר האחרון המעניין שקראתם בתחום.

אולם, גם בתוך תחום העיסוק שלכם יש הרבה מאוד נושאי משנה. לכן, יש להחליט באיזה תחום כדאי להתמקד. הדרך הטובה ביותר לסמן את גבולות הגזרה של תוכנית התוכן שלכם היא על ידי שאילת שתי שאלות:

  1. מהו התחום, בענף שבו אני עוסק, שבו יש לי מומחיות מיוחדת?
  2. איזה ידע חסר בענף שבו אני עוסק?

המתחם שנוצר בחיבור בין התשובות לשתי השאלות האלו הוא הנושא שבו צריכה להתמקד תוכנית התוכן שלכם.

לדוגמה: אם אתם עורכי דין העוסקים בתחום הפלילי, והנושא שמעניין אתכם במיוחד הוא ענישה, ומנגד אתם יודעים שידע שחסר לעורכי דין בתחום זה הוא דרכי קביעת ענישה בישראל לעומת מדינות אחרות בעולם, נושא זה יכול להיות הנושא המרכזי של תוכנית התוכן שלכם.

תוכנית תוכן ללינקדאין: באיזו תדירות להעלות פוסטים?

תדירות העלאת לתכנים ללינדקאין תלויה בהרבה גורמים. אפשר לומר שהמינימום המומלץ הוא להעלות תוכן אחד בשבוע כדי לתחזק את המגע עם קהלי היעד, והמקסימום עומד בדרך כלל על תוכן אחד ליום.

בפועל, תוכנית תוכן ללינקדאין צריכה לחבר בין הנושאים שבהם תרצו לעסוק לבין הכלים השונים שפירטנו קודם: וידיאו, כתבת לינקדאין, פוסט תמונה וטקסט. כך, למשל, אפשר להחליט שאחת לחודש מעלים תוכן מושקע כמו סרטון קצר, אך פוסטים הכוללים טקסט ותמונה יעלו בקצב גבוה יותר, כיוון שקל יותר להפיק אותם.

דוגמה לתוכנית תוכן בסיסית של עורך הדין הפלילי שהבאנו כדוגמה קודם:תוכנית תוכן ללינקדאין

 

תוכנית תוכן כזו משקפת את המומחיות של אותו עורך דין בתחום, את הניסיון שלו, את העובדה שהוא מעודכן במה שקורה בתחום וגם את הלהט שלו. מעסיק פוטנציאלי, לקוח פוטנציאלי, עמית פוטנציאלי – כל אלה יתרשמו שמדובר באיש מקצוע אמיתי שאפשר לסמוך עליו.

סיכום: תוכנית תוכן ללינקדאין היא המנוע של קורות החיים שלכם

הפרופיל שבניתם בלינקדאין הוא רק הבסיס, עכשיו צריכים להניע אותו קדימה. ממש כמו רכב בעל מנוע מרשים שחייב דלק כדי להראות את ביצועיו – התוכן הוא הדלק של הלינקדאין שלכם, וישקף את המומחיות שלכם לכולם.

רוצה לדעת עוד על לימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ממש כאן או
חייגו כבר עכשיו 9165*
התקשרו עכשיו




בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.

השמה לינקדאין תוכן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

אולי יעניין אותך גם

"ברשתות אני אדון לעצמי, אני אחראית על הערוץ שלי ואני מחליטה איזה תוכן יהיה בו" | ראיון עם קורין גדעון
מדברים קריירה

"ברשתות אני אדון לעצמי, אני אחראית על הערוץ שלי ואני מחליטה איזה תוכן יהיה בו" | ראיון עם קורין גדעון

אוריאן חנן, מתמחה בבית המשפט: "זה כמו לצפות בסרט טוב"
מדור תואר ראשון של מגזין פרס פלוס

אוריאן חנן, מתמחה בבית המשפט: "זה כמו לצפות בסרט טוב"

הילה בן-מוחה: סטודנטית למנהל עסקים ובלוגרית אופנה
מדור תואר ראשון של מגזין פרס פלוס

הילה בן-מוחה: סטודנטית למנהל עסקים ובלוגרית אופנה

שבוע נחיתה: להתחיל את הסמסטר ברגל ימין
מבחנים ולימודים

שבוע נחיתה: להתחיל את הסמסטר ברגל ימין

שפעת, וירוס הקורונה ומה שביניהם
מדור תואר ראשון של מגזין פרס פלוס

שפעת, וירוס הקורונה ומה שביניהם

רוצים לדעת עוד?
פופולארי
תואר שני במשפטים ללא משפטנים
תואר שני

תואר שני במשפטים ללא משפטנים

74583 צפיות
מה לבדוק לפני שבוחרים ללמוד ניהול מערכות בריאות?
מדור תואר ראשון של מגזין פרס פלוס

מה לבדוק לפני שבוחרים ללמוד ניהול מערכות בריאות?

58433 צפיות
"תצאו החוצה מהאפליקציות כי החיים הטכנולוגיים הם אשליה"- קורס הזוגיות של יעל דורון ודני פרידלנדר
מדור תואר ראשון של מגזין פרס פלוס

"תצאו החוצה מהאפליקציות כי החיים הטכנולוגיים הם אשליה"- קורס הזוגיות של יעל דורון ודני פרידלנדר

54153 צפיות
עקבו אחרינו בפייסבוק
  • המרכז האקדמי פרס 2017

  • יום בחיי ניסים אלון- מנכ"ל לאומית ומרצה ב"מסלול החברות"

  • יום בחיי רני רהב- בעלים ויו"ר "רן רהב תקשורת ויחסי ציבור"

  • עבודה מהבית- בעד או נגד

  • הכירו את חוה איטס - בוגרת תואר שני ביעוץ ופיתוח ארגוני במרכז האקדמי פרס

  • הכירו את איציק גלנץ - בוגר תואר ראשון במערכות מידע ניהוליות במרכז האקדמי פרס

  • מתן יעקובסון מספר על התואר הראשון במנהל עסקים

  • הכירו את מריאן טויל בוגרת תואר ראשון ושני במרכז האקדמי פרס

  • הכירו את מיטל בנימין, בוגרת תואר ראשון במדעי התזונה

  • בואו לסיור בקמפוס המרכז האקדמי פרס

  • בואו לשמוע על הקורס של ד"ר יעל דורון ודני פרידלנד, הפסיכולוגיה של זוגיות ואהבה

  • בואו לשמוע על קורס בהכנת מזון עם המרצה האורחת מיכל אנסקי

בואו לבקר בקמפוס

רח' שמעון פרס 10, רחובות 7610202
שיחת חינם: 08-3006089
טלפון רב קווי: 08-9390520

צרו קשר





יוטיוב

בקרו בערוץ שלנו

© המרכז האקדמי פרס, כל הזכויות שמורות | פיתוח תוכן: המתכנה
תנאי שימוש
גלילה לראש העמוד
צור קשר





דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס