ייעוץ ופיתוח ארגוני

תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני

תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני פותח דלתות אל תפקידים בכירים בתוך ארגונים, ואף משמש בסיס לקריירה עצמאית בתחום. התואר הוא רב תחומי ביסודו ומעניק כלים ומיומנויות במגוון נושאים רחב, שמטבע הדברים נדרש כיום כדי לייעץ למנהלי חברות וארגונים. מקצוע הייעוץ הארגוני זוכה לעדנה רבה בשנים האחרונות, כאשר עוד ועוד חברות וארגונים שוכרים שירותי ייעוץ ארגוני וכאשר ארגונים גדולים אף מעסיקים יועץ פנים ארגוני קבוע.

ייעוץ ופיתוח ארגוני: למי זה מתאים?

תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני מתאים לבוגרי תואר ראשון ממגוון תחומים: פסיכולוגיה, התנהגות ארגונית, סוציולוגיה, מנהל עסקים, ניהול משאבי אנוש, עבודה סוציאלית, משפטים ועוד. כמו כן מיועד התואר לנושאי משרה בכירים בארגונים המעוניינים לתכנן את הקריירה קדימה.

בשל המנעד הרחב של לומדי התוכנית, תוכנית הלימודים לתואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני חייבת להיבנות תוך הסתכלות רחבת היקף על התחום ומתוך ידיעה כי הסטודנטים מגיעים מרקעים אקדמיים שונים. זו הסיבה לכך שכדאי לבחור בתואר שני המתמקד בתחום של ייעוץ ארגוני ובתוכנית שנבנתה במיוחד עבור אלה הרוצים לעסוק בתחום, ולא בתואר שני אחר שבתוכו משולבים מספר קורסים בתחום של ייעוץ ופיתוח ארגוני וממילא לא יכולים להכיל את מלוא היריעה.

ייעוץ ופיתוח ארגוני הוא גם תחום צומח בקרב מורים ועובדי הוראה. תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני פותח בפני מורים אופקים חדשים, ובסיום התואר עומדות בפניהם כמה אפשרויות תעסוקה: הם יכולים להמשיך ולעסוק בתחום החינוך כאשר באמתחתם הידע הנחוץ ליצירת שינויים ארגוניים במוסד הלימודים שלהם, הם יכולים להמשיך לתפקידים ניהוליים רחבים יותר במערכת החינוך, או לחלופין לשנות כיוון ולפתוח בקריירה עצמאית של יועצים ארגוניים. להמשך קריאה… 

תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני

תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני: כיצד לבחור היכן ללמוד?

כדי להתמקצע בתחום של פיתוח וייעוץ ארגוני יש לבחור בתוכנית לימודים לתואר שני בפיתוח וייעוץ ארגוני המשלבת בין יכולות אנליטיות לבין יכולות אנושיות. הסיבה לכך היא שמדובר בשני תחומים שונים ונבדלים – אשר השילוב ביניהם הופך את היועץ הארגוני ליעיל במיוחד.

כך בדיוק נבנתה תוכנית הלימודים של תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני במרכז האקדמי פרס. את זאת אפשר לראות לא רק מרשימת הקורסים המרכיבים את התואר, אלא מסגל המרצים המרשים, הכולל מומחים מהשורה הראשונה במספר דיסציפלינות.

היחידה לפיתוח קריירה במרכז האקדמי פרס

הסגל האקדמי המוביל את התחום של ייעוץ ופיתוח ארגוני במרכז האקדמי פרס כולל את דיקן בית הספר למדעי ההתנהגות, פרופ’ מלכה מרגלית, כלת פרס ישראל; את ד”ר גלית מייזלר, מומחית בפסיכולוגיה ארגונית, ביצועים בעבודה ואינטליגנציה רגשית; ואת פרופ’ עמוס דרורי, דיקן בית הספר למנהל עסקים, החתום על מגוון מחקרים בתחום ההתנהלות הארגונית כגון מנהיגות, ניהול משאבי אנוש, לחץ וקונפליקט, פוליטיקה ארגונית וניהול רושם. להמשך קריאה…

כתבות נוספות

רוצים לקבל מידע נוסף על תואר במרכז האקדמי פרס? מלאו את הטופס: