מפגש 1: Ideation
במהלך מפגש זה נעסוק בזיהוי רעיון עסקי שיתאים לך
- נכיר את סוגי הבעיות השונות שפרטים וחברות מנסות לפתור.
- נלמד טכניקות שונות לחשיבה יצירתית על רעיונות עסקיים.
- נבחן אילו מהרעיונות מתאימים לי
- נבצע תרגיל חשיבה על רעיונות עסקיים שעלו ונקבל פידבק מהמשתתפים.
- נלמד כיצד לצמצם את מגוון הרעיונות שעלו בתרגול ונחליט על הרעיון אותו נרצה לקדם.
מפגש 2: מחקר שוק
במהלך מפגש זה נלמד את יסודות מחקר השוק הדרוש לקבלת הערכה ראשונית על פוטנציאל השוק של הרעיון שאתה רוצה לקדם.
- נלמד להעריך הערכה ראשונית את גודל השוק הפוטנציאלי.
- נלמד לזהות ולנתח את התחרות בשוק בו אנחנו פועלים כדי שנוכל לבנות לנו בידול.
- נלמד כיצד לזהות ולהכיר את סוגי הלקוחות הפוטנציאליים למוצר/שירות אותו רוצים להציע.
- נבחן כיצד לפלח את קהל היעד ומיהם הלקוחות הראשוניים אליהם אנו מעוניינים להגיע.
- נלמד לזהות ולנתח את התחרות בשוק בו אנחנו פועלים כדי שנוכל לבנות לנו בידול.
- ולבחון את היתכנות המיזם האם כדאי להמשיך או לוותר על הרעיון