לאתר הראשי
08-3006089
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
פרס פלוס
  • מגזין פרס פלוס
  • תואר ראשון
    • מתכוננים ללימודים
    • מהו תואר ראשון במנהל עסקים
    • הכל על לימודי משפטים
    • הכל על מדעי ההתנהגות
    • מנהל מערכות בריאות
    • מדעי התזונה
    • שיווק
  • תואר שני
    • מנהל עסקים MBA
    • ייעוץ ופיתוח ארגוני
    • פסיכולוגיה חינוכית
  • מדברים קריירה
  • חיים בקמפוס
    • מבחנים ולימודים
  • שאלונים
  • מגזין פרס פלוס
  • תואר ראשון
    • מתכוננים ללימודים
    • מהו תואר ראשון במנהל עסקים
    • הכל על לימודי משפטים
    • הכל על מדעי ההתנהגות
    • מנהל מערכות בריאות
    • מדעי התזונה
    • שיווק
  • תואר שני
    • מנהל עסקים MBA
    • ייעוץ ופיתוח ארגוני
    • פסיכולוגיה חינוכית
  • מדברים קריירה
  • חיים בקמפוס
    • מבחנים ולימודים
  • שאלונים
ראשי » מדור תואר ראשון של מגזין פרס פלוס » כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי

כל מה שרציתם לדעת על שיווק דיגיטלי

העולם שלנו הופך לדיגיטלי יותר מיום ליום, לא רק השירותים שאנחנו צורכים, אלא כמעט כל דבר שאנחנו עושים סובב סביב הדיגיטל. גם עסקים ועולם השיווק מכוונים לעולם הדיגיטל, וכדי לצלוח קמפיין דיגיטלי שגם יתן תוצאות בשטח דרושים אנשי מקצוע המתמחים בנושא.
בכדי להבין יותר בתחום שיווק דיגיטלי, ריכזנו עבורכם מידע שיעשה לכם סדר בכל האספקטים של השיווק הדיגיטלי, על ההבדל בינו לבין השיווק המסורתי והיתרונות של שיווק דיגיטלי, בניית אסטרטגיה שיווקית, קריירה ומשרות בשיווק הדיגיטלי, על התואר המשלב מנהל עסקים ושיווק דיגיטלי וכן – למי זה מתאים ואיפה הכי כדאי ללמוד.

שיווק דיגיטלי – לימודים וקורסים במרכז האקדמי פרס

שיווק דיגיטלי הוא מקצוע הנחשב לאחד המבוקשים בשוק, כאשר כיווני הקריירה בו רק הולכים ומתפתחים והיצע התפקידים מתרחב.
ישנם קורסים רבים שמלמדים על פלטפורמות שיווק שונות, בניית אסטרטגיה דיגיטלית, ניהול תוכן במדיה החברתית ועוד. אך לא כל קורס מקנה את ההיכרות המעשית עם מערכות שונות כפי שמתרחש במרכז האקדמי פרס. לימודי שיווק דיגיטלי במרכז האקדמי פרס הם לימודים שמשלבים הבנה בתחום השיווק ברמה רחבה יותר יחד עם שליטה במערכות טכנולוגיות כאשר לימודים אלה מועברים במסגרת תואר ראשון במנהל עסקים במסלול ״תואר פלוס״. בנוסף, מסלול תואר ראשון במנהל עסקים בשילוב לימודי שיווק דיגיטלי הוא עם התחייבות חוזית לעבודה בהיי-טק!

הסטודנטים עוברים הרצאות פרקטיות בשיווק דיגיטלי על ידי מרצים בכירים ממכללת ״האקר יו״, חברת הדרכה ישראלית בתחום המחשוב וטכנולוגיית המידע שעובדת בשיתוף פעולה עם המרכז האקדמי פרס. המרצים של ״האקר יו״ מכירים את תעשיית השיווק הדיגיטלי מקרוב והם אלה שיכינו את הסטודנטים ברמה העיונית והביצועית ליישם כלים אלה על מנת שיוכלו להתחיל לעבוד בשיווק דיגיטלי החל מהשנה השלישית לתואר.

השילוב של לימודי שיווק דיגיטלי עם התואר הראשון מאפשר לסטודנטים לקבל תמונה מלאה ורחבה יותר על כל העולם העסקי גם בהיבטים של מטרות ופעילות הארגון מתוך ההבנה ששיווק היא פונקציה מתוך מספר פונקציות בארגון.

לימודי שיווק דיגיטלי עם תואר ראשון מעניק לסטודנטים את האפשרות להתנסות בבניית תכניות שיווק, בניית אתרים, ניהול ערוצי מדיה חברתית, קידום אתרים וניהול קמפיינים ובכך לבנות קריירה בתחום מבוקש עם מגוון מקצועות.

אז מה זה בכלל שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא מערך שלם ומתפתח של פלטפורמות הנמצאות ברשת שדרכן בעלי עסקים וחברות יכולים לקדם, למכור ולפרסם תכנים ללקוחות פוטנציאליים או לתת ערך ללקוחות קיימים. שיווק באמצעות נכסים דיגיטליים יכול להתבצע דרך קידום במנועי החיפוש (גוגל) או דרך רשתות חברתיות כמו: פייסבוק, אינסטגרם, לינדקאין, פינטרסט וטיקטוק, כאשר כל אחת מהפלטפורמות ממוקדת בקהל יעד מסוים.  

כשהשיווק הדיגיטלי רק החל את דרכו, בעלי עסקים רבים חשדו בו עד שאט אט הפנימו את הצורך בחדשנות בעסקים שלהם, כפי שכתב ד"ר אורן דיין, יועץ שיווק דיגיטלי במרכז האקדמי פרס במאמרו על תפיסות של שיווק דיגיטלי: מחשדנות לחדשנות. זהו תחום שנמצא בצמיחה מתמדת ובמהלך הזמן עוד ועוד עסקים מבינים את החשיבות שבו ונותנים לו הזדמנות.

איש עומד ליד סימן של גוגל

מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי לשיווק מסורתי? 

תחילה נאמר ששני סוגי השיווק מבוססים על עקרונות דומים – פענוח המוצר והבנתו, הקהל, הלקוח וכמובן – המסרים השיווקים שמגיעים אליו. 

השיווק הדיגיטלי בשונה מהשיווק המסורתי הינו חדשני, זמין לצרכן ללא תלות גיאוגרפית ומאפשר לבעלי העסקים להיות בתקשורת דו כיוונית עם הלקוחות שלהם, דבר שבמידה ומתבצע בצורה טובה יכול לחזק משמעותית את הקשר והאמון בין העסק ללקוח. 

מה היתרונות של שיווק דיגיטלי?

כיום יש מגוון רחב של פלטפורמות דיגיטליות ובכל אחד מהם אפשר להגיע לקהלים פוטנציאליים שלא היו קודם לכן, מה שמאפשר לבעל העסק מרחב פעולה גדול יותר. שיווק דיגיטלי הוא תחום שנמצא בצמיחה מתמדת, עלות הפרסום בו היא נמוכה משמעותית לעומת פרסום מודפס או משודר ודרכו ניתן למדוד, להגדיר, לפלח קהלים ואף לעקוב אחר לקוחות פוטנציאליים גם ממדינה אחרת, בשונה מכלי הפרסום המסורתיים שאינם ניתנים למדידה.

בנוסף, בשיווק דיגיטלי בעל העסק יכול בכל עת לשנות ולערוך את הפרסומים שלו בהתאם לשינויי הסביבה או כתגובה לפרסום מתחרה של עסק דומה בתחומו, וכן לקבל רכישות מהירות יותר של גולשים בלחיצת כפתור.

איך שיווק דיגיטלי יכול לעזור לעסקים?

הרשתות החברתיות הן חלקי בלתי נפרד מהחיים שלנו והן אלו שהגדירו מחדש את דפוסי הצרכנות והיחסים החברתיים בין אנשים.
באמצעות פרסום מודעות במנועי חיפוש ועל ידי אופטימיזציה (קידום אתרים אורגני), אפשר לשפר את התנועה הנכנסת לאתר ובכך להגדיל את כמות הלקוחות העתידיים. בשיווק דיגיטלי קיים פוטנציאל פרסומי עצום לעסקים החל מחנות אינטרנטית, קידום בגוגל ועד יצירת תוכן ייחודי לעסק בפלטפורמות כמו יוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק וכו', מה שמעיד על מרחב פעולה רחב.

הפרסום באמצעות שיווק דיגיטלי כאן כדי להישאר וככל שיותר עסקים יפנימו את המציאות החדשה, כך זה יטיב לצמיחתם ויקנה להם יתרון עצום על פני עסקים שמזניחים אותו.

רוצה לדעת עוד על לימודי תואר ראשון במנהל עסקים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ממש כאן או
חייגו כבר עכשיו 08-3006087
התקשרו עכשיו




בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים והטבות מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת.

אסטרטגיית שיווק דיגיטלית- אילו תפקידים שייכים למערך השיווק הדיגיטלי? 

אסטרטגיית שיווק דיגיטלית היא תכנית העבודה של העסק באינטרנט, והיא כוללת בתוכה את היעדים והמטרות של העסק ואת הדרכים להשגתם עד שיהפכו ללקוחות פוטנציאליים.

על מנת לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, בעל העסק והמשווק צריכים להבין יחד מהו המוצר או השירות שרוצים לשווק, ולבצע בניית אסטרטגיה נכונה אשר יכולה לקחת זמן בהתחלה, אך היא הכרחית להמשך קידום העסק ולמיקוד לטווח הארוך. בשיווק בדיגיטל יש מנעד רחב של תפקידים, כלים ושיטות שעשויות לייצר אינטראקציה או מעורבות עם הלקוח הפוטנציאלי ובכך להביא לתוצאות לעסק. 

מודעות ממומנות וקמפיינים דיגיטליים – PPC

ppc הם ראשי התיבות של pay per click, כלומר חלק מהקידום הממומן בגוגל. תפקיד הppc הוא חשוב ועיקרי לבניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלי. כאשר לקוח לוחץ על מודעה אינטרנטית, בעל העסק משלם עמלה קטנה לגוגל שהרבה פעמים תשתלם לו משום שהיא תביא למכירה. את קמפיין הפרסום צריך לבנות בצורה חכמה, לבחור מילות מפתח וחיפוש נכונות, לסדר את המודעות בצורה טובה ולהקים דפי נחיתה שיוצרים מקסימום המרות. 

ppc יכול להתאים כמעט לכל סוג של עסק, ניתן להשתמש בו להעלאת מודעות למותג, מכירות של שירותים/מוצרים ולקבלת לידים. קמפיין ppc נותן השפעה ותוצאות מיידיות, שליטה בנתונים, תנועת קהל ממוקדת ומפולחת יותר וקידום מוצר עם תאריך תפוגה. בנוסף, זו הדרך הקלה ביותר לעקוב אחר ביצועים ולבדוק האם המוצר מוכר.

עגלת קניות על מחשב

קידום אתרים אורגני seo

seo הם ראשי התיבות של search engine optimization והוא התהליך בו מקדמים את האתר לראש תוצאות החיפוש בגוגל באופן אורגני. תפקיד הseo הוא גם לזהות חיפושים מובילים ולדעת לטרגט את הקהל הנכון, אבל גם לדעת להתאים את המוצר שהוא משווק למילות חיפוש נכונות.
קידום אתרים כולל חקר מילות מפתח המותאם לעסק, הגדרת תכנים, ניתוח שוטף של הביצועים והתנהגות הגולשים והתאמת האתר לאופן בו מנועי החיפוש וגוגל מנתחים אותו. גולשים המחפשים מילים הקשורות לשירותים או למוצרים של בעל העסק, יכולים להביא אותם במהירות לדף שלו ולגרום להם להיות לקוחות פוטנציאליים. בכל הנוגע לקידום אורגני, בשונה מppc, נחוצה סבלנות רבה של בעל העסק לטווח ארוך משום שהתוצאות מגיעות אחרי חצי שנה לפחות, בייחוד אם מדובר באתר חדש.

תוצאות חיפוש אורגניות נתפסות כאמינות יותר בעיני חלק מהגולשים, מה שמבטל את הצורך בתשלום עבור מיקום האתר במקומות ראשונים.

SEO

רשתות חברתיות

רשתות חברתיות הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. שיווק באמצעות סושיאל מדיה, הוא הכרחי לבעלי עסקים שרוצים לבלוט בתחומם, כאשר התהליך מתחיל בתיאום ציפיות והגדרת מטרות ברורות. מי שרוצה לעסוק ברשתות חברתיות, צריך להכיר אותן היטב, את השימוש בהן, הקהלים ואילו תכנים מתאימים לכל פלטפורמה. 

עסק ניתן לקדם ברשתות החברתיות גם באמצעות קידום ממומן, שהוא כאמור דורש מבעל העסק להשקיע השקעה כספית על מנת להעלות מודעות ופרסומים לקהלים שטרם נחשפו אליו. ההשפעה של רשתות חברתיות היא עצומה והשיווק בפלטפורמות השונות יכול להביא לעלייה בהכנסות ובערך המותג. 

 שאלות ותשובות:

למי מתאים לעבוד בשיווק דיגיטלי?

כל מי שמעוניין ללמוד את ההווה והעתיד של שיווק העסקים הקטנים והגדולים, להשתלב בתחום, לבנות קריירה מפתחת ודינמית ולהרוויח שכר טוב. שיווק דיגיטלי מאגד בתוכו המון החל משיווק, עריכת וידיאו וקופירייטינג ועד ניתוח נתונים ויצירת קמפיינים. לכן, בין אם אתם אנשים טכניים, משווקים מעולים או יצירתיים – תוכלו למצוא את עצמכם באחת מהנישות שמציע השיווק הדיגיטלי. 

האם כדאי ללמוד שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי כאן כדי להישאר ויש לא מעט סיבות בגללן מומלץ להכיר את התחום, ויפה שעה אחת קודם. תחום השיווק הדיגיטלי הכרחי לכל אחד שרוצה להיכנס לעולם העסקים, ובטח שלעולם השיווק של היום. 

איפה כדאי ללמוד שיווק דיגיטלי?

במרכז האקדמי פרס קיים מסלול "תואר פלוס", מסלול לימודים ייחודי המקנה לימודי תעודה מתקדמים הניתנים לשילוב עם תואר במנהל עסקים ללא עלות נוספת. הסטודנטים שיסיימו את הלימודים יקבלו גם תואר וגם תעודת מקצוע מעשית בשיווק דיגיטלי שתעניק להם ידע תיאורטי ומעשי רחב ויתרון בשוק העבודה. בעמוד מסלולי תואר פלוס תוכלו לקרוא על מסלולים נוספים במרכז האקדמי פרס.

מה השכר בעבודה בשיווק דיגיטלי?

המשכורת תלויה כמובן במועמד הספציפי (עם איזה רקע וניסיון הוא מגיע, יכולות שהוא מציג, מו״מ וגם בחברה – משרד פרסום / משרה פנים ארגונית, שוק ישראלי או בינלאומי), וכמובן באיזה תפקיד מדובר. 

משכורות התחלתיות למשרה ראשונה (ג'וניור) עם תואר ראשון יהיו לרוב בטווח של 8,000-9,000 ש"ח לחודש (בשנה הראשונה), עם ניסיון של כשנתיים מגיעים למשכורות של כ-10,000-15,000 ש"ח בחודש. תפקידים של ניהול צוותי דיגיטל (תפקידים שלרוב מגיעים אליהם עם כ-2-3 שנות ניסיון) יגיעו ל-13,000-17,000 ש"ח בחודש כתלות בניסיון וגודל הצוות שמנהלים ותפקידים של ניהול דיגיטל (תפקידים שלרוב מגיעים אליהם עם 4-5 שנות ניסיון) יתחילו לרוב משכר של כ-18,000 ש"ח בחודש ומעלה.
בנוסף, ברוב המקצועות בתחום ניתן לעבוד גם בתור עצמאי ולתת שירותים לעסקים – ככה ששם יש כמובן פוטנציאל השתכרות גבוה יותר בטווח הארוך.

קריירה, עבודות ומשרות בשיווק הדיגיטלי

לאורך השנים האחרונות תעשיית השיווק הדיגיטלי מתפתחת בקצב גבוה ומעת לעת נפתחות משרות חדשות בתחום. המשרות מתחלקות למגוון רחב: מקדמי אתרים, אנשי seo, מנהלי מדיה חברתית, מנהלי קמפיינים, אנליסטים, כותבי תוכן ויוצרי וידאו כאשר לצד אלה יש גם משרות של פיתוח ועיצוב אתרים ואפליקציות. במשרות הללו אפשר לעבוד כשכירים בחברות הייטק, חברות פרסום וסוכנויות סושיאל, או כעצמאיים הנותנים שירות לעסקים קטנים. עבודה כעצמאי תדרוש מכם גם לנהל את העסק בעצמכם, ככה שאם אתם בוגרי תואר במנהל עסקים עם תעודה מקצועית היתרון הוא משמעותי גם בעיניי המעסיקים. 

במרכז האקדמי פרס תוכלו לעשות תואר במנהל עסקים בשילוב לימודי דיגיטל, ולקבל התנסות מעשית כבר תוך כדי הלימודים שיתנו לכם יתרון ברור בשוק העבודה והתחייבות חוזית לעבודה בהייטק . 

תואר במנהל עסקים בשילוב לימודי שיווק דיגיטלי במרכז האקדמי פרס- הירשמו עכשיו! 

שיווק דיגיטלי הוא מקצוע מודרני שצומח ללא הרף, ותופס את מקומו של השיווק המסורתי. למידה של שיווק דיגיטלי תאפשר לסטודנטים ליצור לעצמם אופציות תעסוקה רבות, כשכירים וכעצמאיים כאחד ואף תעזור להם לפתח ולנתח עסקים, לפתח קריירה משנית או ליצור אפיק הכנסה נוסף. לימודי מנהל עסקים בשילוב עם לימודי שיווק דיגיטלי במסגרת מסלול "תואר פלוס" במרכז האקדמי פרס חושפים את הסטודנטים למגוון רחב של כלים פרקטיים בעולם השיווק הדיגיטלי, מקנים להם תואר וידע עצום על עולם העסקים ויוצרים אפשרויות תעסוקה רבות בחברות סושיאל, חברות פרסום וכעצמאיים.
בנוסף, היום המון סטודנטים מגיעים ממדעי החברה ממשיכים את דרכם להייטק.

בנוסף, במרכז האקדמי פרס שילוב לימודי שיווק דיגיטלי בתואר הראשון במנהל עסקים היא עם התחייבות חוזית לעבודה בהייטק.

לפרטים נוספים על תואר פלוס במנהל עסקים בשילוב שיווק דיגיטלי היכנסו לכאן>> 

רוצה לדעת עוד על לימודי תואר ראשון במנהל עסקים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ממש כאן או
חייגו כבר עכשיו 08-3006087
התקשרו עכשיו




בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים והטבות מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

אולי יעניין אותך גם

"ברשתות אני אדון לעצמי, אני אחראית על הערוץ שלי ואני מחליטה איזה תוכן יהיה בו" | ראיון עם קורין גדעון
מדברים קריירה

"ברשתות אני אדון לעצמי, אני אחראית על הערוץ שלי ואני מחליטה איזה תוכן יהיה בו" | ראיון עם קורין גדעון

ניהול משאבי אנוש: המהפכה כבר כאן
מדור תואר ראשון של מגזין פרס פלוס

ניהול משאבי אנוש: המהפכה כבר כאן

מרחב הזדמנויות מקצועי: תואר ראשון דו-חוגי במנהל עסקים ומדעי ההתנהגות
מדור תואר ראשון של מגזין פרס פלוס

מרחב הזדמנויות מקצועי: תואר ראשון דו-חוגי במנהל עסקים ומדעי ההתנהגות

כלכלה: מילון המונחים שיעשה לכם סדר
מדברים קריירה

כלכלה: מילון המונחים שיעשה לכם סדר

הפינה של פרופ' זכריה מדר – והפעם: שמן קוקוס
מדר

הפינה של פרופ' זכריה מדר – והפעם: שמן קוקוס

פופולארי
ד"ר אורן דיין משנה תפיסות של שיווק דיגיטלי: מחשדנות לחדשנות
מדור תואר ראשון של מגזין פרס פלוס

ד"ר אורן דיין משנה תפיסות של שיווק דיגיטלי: מחשדנות לחדשנות

66370 צפיות
מה לבדוק לפני שבוחרים ללמוד ניהול מערכות בריאות?
מדור תואר ראשון של מגזין פרס פלוס

מה לבדוק לפני שבוחרים ללמוד ניהול מערכות בריאות?

57646 צפיות
"תצאו החוצה מהאפליקציות כי החיים הטכנולוגיים הם אשליה"- קורס הזוגיות של יעל דורון ודני פרידלנדר
מדור תואר ראשון של מגזין פרס פלוס

"תצאו החוצה מהאפליקציות כי החיים הטכנולוגיים הם אשליה"- קורס הזוגיות של יעל דורון ודני פרידלנדר

51791 צפיות
עקבו אחרינו בפייסבוק
  • המרכז האקדמי פרס 2017

  • יום בחיי ניסים אלון- מנכ"ל לאומית ומרצה ב"מסלול החברות"

  • יום בחיי רני רהב- בעלים ויו"ר "רן רהב תקשורת ויחסי ציבור"

  • עבודה מהבית- בעד או נגד

  • הכירו את חוה איטס - בוגרת תואר שני ביעוץ ופיתוח ארגוני במרכז האקדמי פרס

  • הכירו את איציק גלנץ - בוגר תואר ראשון במערכות מידע ניהוליות במרכז האקדמי פרס

  • מתן יעקובסון מספר על התואר הראשון במנהל עסקים

  • הכירו את מריאן טויל בוגרת תואר ראשון ושני במרכז האקדמי פרס

  • הכירו את מיטל בנימין, בוגרת תואר ראשון במדעי התזונה

  • בואו לסיור בקמפוס המרכז האקדמי פרס

  • בואו לשמוע על הקורס של ד"ר יעל דורון ודני פרידלנד, הפסיכולוגיה של זוגיות ואהבה

  • בואו לשמוע על קורס בהכנת מזון עם המרצה האורחת מיכל אנסקי

בואו לבקר בקמפוס

רח' שמעון פרס 10, רחובות 7610202
שיחת חינם: 08-3006089
טלפון רב קווי: 08-9390520

צרו קשר





יוטיוב

בקרו בערוץ שלנו

© המרכז האקדמי פרס, כל הזכויות שמורות | פיתוח תוכן: המתכנה
תנאי שימוש
גלילה לראש העמוד
צור קשר





דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס