תמיד פנטזתם על שילוב לימודים בחו”ל? לחוות את התאוריה הלכה למעשה ולחוש את השטח בעולם העסקים? במרכז האקדמי פרס יגשימו לכם את החלום, עם תואר MBA חדשני שכולל משלחות לבירות העסקים של העולם.
בעשור האחרון עלתה הדרישה ללימודי מנהל עסקים, ובפרט לימודי תואר שני וכך הפכו אלה מבוקשים יותר בשנים האחרונות. במרכז האקדמי פרס זיהו את הצורך להתאים את התכנים הנלמדים במסגרת הלימודים למציאות הגלובלית – ובכלל זה את הצורך בירידה לשטח, שהרי כדי לדעת לנהל עסקים וארגונים בעולם החדש צריך להכיר את העולם מחוץ לכותלי הכיתה. וכך, נבנתה תוכנית ייחודית שתיקח אתכם ללב ליבו הפועם של עולם העסקים.
לארוז מעיל או קרם הגנה?
התוכנית הבינלאומית כוללת שני מסלולים: האחד, מסלול עסקים במפרץ הערבי, הכולל יציאה עם משלחת לימודית של חמישה ימים לדובאי ולאבו דאבי, יעד עסקי מבוקש מאוד לאור הידוק יחסיה של דובאי עם מדינת ישראל בשנים האחרונות. במסגרת המשלחת ייוודעו הסטודנטים לתרבות העסקית הייחודית לאזור, ילמדו על האתגרים הכלכליים והחברתיים כמו גם על שלל ההזדמנויות שנפתחו בפני העולם כולו ובכלל זה ישראל. בנוסף, יתקיימו מפגשים עם מנהלים ועם מקבלי החלטות העוסקים יום-יום בשאלות המורכבות שיעמדו במרכז הסיור.
המסלול השני – ניהול ושיווק מותגי יוקרה בינלאומיים – כולל משלחת לימודית לפריז, במסגרתה מועברים שיעורים פרונטליים מפי מרצים מבית הספר הגבוה לשיווק מותגי יוקרה EIML באוניברסיטת GES היוקרתית בפריז. כך, למעשה, מתאפשר לסטודנטים שיצאו למשלחת ללמוד בסביבה בינלאומית, במוסד אקדמי צרפתי בעל גישה לימודית מעשית, חדשנית ובינלאומית, בשילוב עם סיורי שטח הכוללים מפגשים עם מנהלים בחברות ומותגי יוקרה כדוגמת דיור, גוצ’י, הרמס, Mauboussin ועוד.
ניהול עסקים מעבר לים
“מעבר להכשרה האקדמית שהסטודנטים מקבלים במהלך התוכנית, הסיורים הלימודיים בחו”ל מאפשרים להם לצאת החוצה ולעשות צעד אחד גדול לעבר העשייה האמתית, הן בעולם של שיווק מותגי יוקרה והן בניהול עסקים עם המפרץ הערבי”. מסבירה

ד”ר טלי תאני, ראש החוג לתואר שני במנהל עסקים ומוסיפה, “דרך הסיורים הלימודיים נחשפים הסטודנטים לעולם שלם של החלטות ניהוליות ולאופן יישומן. הסיורים הלימודיים בחו”ל מאפשרים לרכוש כלים רבים וחשובים לשיפור ולקידום היכולות הניהוליות. הסיורים הלימודיים מרתקים לא רק לעוסקים בשיווק או בניהול עסקים במפרץ הערבי, אלא גם לעוסקים בפיננסיים, בניהול משאבי אנוש, רלוונטי לניהול הבכיר בכל הרמות והתחומ
יש למה לצפות
“החלק התיאורטי של הלימודים עם מרצים מהתעשייה בעלי ניסיון במותגי יוקרה, ובהמשך סיורים בחנויות דגל של מותגי יוקרה, הוא ללא ספק שילוב מנצח”, משתף גיל מגן, סטודנט תואר שני במנהל עסקים שהשתתף במסלול ניהול ושיווק מוגי יוקרה, “שילוב שנותן תמונה מלאה ושלמה של עולם העסקים הלכה למעשה: אסטרטגיות ניהול, מיתוג, שיווק, מרצ’נדייזינג, וסושיאל מדיה בחברות גלובליות בכלל ומותגי יוקרה בפרט”. ויש מי שעבורם הנסיעה הייתה לא פחות מאשר סטאז’, הנה כך חוותה את הלימודים צוף חצרוני, סטודנטית תואר שני במנהל עסקים ומנהלת מותג L’oreal: “הלימודים פה, ביחד עם הביקורים בבתי האופנה, נתנו תמונה שלמה. מעבר לחוויה יוצאת הדופן קיבלנו גם השראה להמשך, הרבה מעבר לציפיות שלי”.
האותיות הקטנות
למה כן? כיוון שאין עוד תוכנית כזאת בארץ ואין נכון יותר מאשר לחוות את הלימודים בפועל, הלכה למעשה.
למה לא? לא השגתם תור לחידוש דרכון ברשות האוכלוסין וההגירה.