לשיחת חינם

ד”ר טלי תאני- הררי

ד
quote

ניהול הוא לעשות את הדברים נכון, מנהיגות היא לעשות את הדברים הנכונים

פ.דרוקר

תחומי לימוד: שיווק, התנהגות צרכנים ופרסום

ד”ר טלי תאני-הררי הינה ראש החוג לתואר שני MBA.
תחומי המחקר המרכזיים של ד”ר טלי תאני-הררי הינם התנהגות צרכנים ופרסום. מחקריה מתמקדים בתחום מחקר חשוב וייחודי בארץ ובעולם – התנהגות צרכנים צעירים. המחקרים משלבים דיסציפלינות שונות ולכן הינם בעלי תרומה ייחודית להבנה טובה יותר של תהליכי עיבוד המידע הפרסומי בקרב הצעירים. למסקנות המחקרים תרומה במישור האקדמי ובמישורים האתי והרגולטורי, תוך הצעת שינויים ושיפורים משמעותיים להגנה ראויה על הצעירים בסביבה התקשורתית החדשה. המחקרים פורסמו בכתבי עת מובילים.

מתעניינים בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או חייגו עכשיו 08-3006064 או חייגו עכשיו

*סטודנטים מוזמנים ליצור עמנו קשר בתחנת מידע
נא למלא את כל השדות
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים והטבות מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט .ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה בכל עת.