ד"ר טלי תאני- הררי

Dr. Tali Te'eni-Harari

ד"ר טלי תאני- הררי

ניהול הוא לעשות את הדברים נכון, מנהיגות היא לעשות את הדברים הנכונים

פ.דרוקר

ד"ר טלי תאני-הררי הינה ראש החוג לתואר שני MBA .תחומי המחקר המרכזיים של ד"ר טלי תאני-הררי הינם התנהגות צרכנים ופרסום. מחקריה מתמקדים בתחום מחקר חשוב וייחודי בארץ ובעולם – התנהגות צרכנים צעירים. המחקרים משלבים דיסציפלינות שונות ולכן הינם בעלי תרומה ייחודית להבנה טובה יותר של תהליכי עיבוד המידע הפרסומי בקרב הצעירים. למסקנות המחקרים תרומה במישור האקדמי ובמישורים האתי והרגולטורי, תוך הצעת שינויים ושיפורים משמעותיים להגנה ראויה על הצעירים בסביבה התקשורתית החדשה. המחקרים פורסמו בכתבי עת מובילים.

תחומי לימוד: שיווק, התנהגות צרכנים ופרסום