תחומי לימוד: ניהול מותגים, אסטרטגיה שיווקית, שיווק בינלאומי, יזמות, שיווק דיגיטלי, רשתות חברתיות, בלוגים וקידום אתרים
ד”ר אורן דיין הינו ראש התוכנית לשיווק דיגיטלי במסלול תואר פלוס במרכז האקדמי פרס. הוא מכהן כסגל מן המניין ומרצה בכיר בבית הספר למנהל עסקים. בעבר כיהן כראש חוג באוניברסיטת WITS יוהנסבורג המדורגת בין 200 האוניברסיטאות הטובות העולם אשר לה 4 חתני פרס נובל.
ד”ר דיין פיקח וליווה עשרות רבות של תלמידי מחקר לתואר שני, MBA ודוקטורט אשר רובם סיימו בהצטיינות. תחומי המחקר המרכזיים של ד”ר אורן דיין הינם ניהול מותגים ושיווק דיגיטלי על סוגיו. מחקריו הינם פורצי דרך בתחום הe-Commerce , חדשנות ואסטרטגיות שיווק דיגיטלי.
ד”ר אורן דיין שותף בחברת אסטרטגיה וניהול מדיה, חברות סטארטאפ ישראליות, חברות אי-קומרס אמריקאיות ובנוסף מייעץ לגופים בינלאומיים גדולים בשווי של עד 2.5 מיליארד יורו בנושאי אסטרטגיה ודיגיטל.