ד"ר ענת תודר אלון

Dr. Anat Toder Alon

ד"ר  ענת תודר אלון

אין דבר עוצמתי יותר מתובנות לגבי הטבע האנושי... מהם הדחפים שמניעים את האדם, מהם האינסטינקטים שמנחים את פעולותיו ... אם אתה יודע את הדברים האלה על אדם, אתה יכול לגעת בלב ליבה של ההוויה שלו

ביל ברנבך

חברת סגל בדרגת מרצה בכיר בבית-הספר למנהל עסקים. בעלת תואר שני במנהל עסקים (1997) מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שלישי בשיווק (2005) מהפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטת בוסטון. סיימה השלמות לתואר שני בפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית. שימשה כחברה בצוות המחקר של המרכז למנהיגות בכלכלה דינאמית של אוניברסיטת בוסטון במסגרת פרויקט connected housing שמומן ע"י הצבא האמריקאי. לימדה בעבר קורסים שונים בשיווק באוניברסיטת בוסטון, באוניברסיטת תל אביב, במרכז הבינתחומי, במכללה למנהל, בבית ברל ובאוניברסיטה הפתוחה. השתתפה בכנסים מובילים בתחום השיווק ופרסמה מאמרים בספרים ובכתבי עת. תחומי המחקר העיקריים שלה הם בתחום התנהגות צרכנים וכוללים תקשורת פה לאוזן, דינמיקה של יחסים אישיים בקהילות באינטרנט, אחריות תאגידית, ואגרסיביות של אוהדי ספורט

תחומי לימוד: שיווק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה של הצרכן, ניהול מותגים, שיווק ספורט