לשיחת חינם

פרופ' אייל כתבן

פרופ' אייל כתבן - ראש החוג לתואר שני במשפטים ללא משפטנים במרכז האקדמי פרס

תחומי לימוד: אתיקה מקצועית של עורכי-דין, דיני ראיות, משפט ישראלי/היסטוריה של המשפט הישראלי, ביואתיקה, רפואה ומשפט, דיני בריאות

פרופ’ אייל כתבן, משפטן, ביואתיקאי והיסטוריון של הרפואה ושל המשפט. כתב שתי עבודות לתואר דוקטור, האחת בתחום הביואתיקה והשניה בתחום ההיסטוריה של הרפואה. מתמחה בחקר הפרופסיות הרפואית והמשפטית. במחקריו מתמקד בבדיקות (הרפואיות, הגופניות והנפשיות) כתופעה חברתית; בנשים בפרופסיות הרפואית והמשפטית; ברגולציה של הפרופסיות הרפואית והמשפטית; בהיבטים ההיסטוריים, האתיים והמשפטיים בהשתלות איברים; ובמושג הכבוד (Honor) לרבות בפרופסיות. עשרות מחקריו של ד”ר כתבן מתפרסמים בכתבי-עת המובילים בתחומי המשפטים, הרפואה וההיסטוריה. שימש חוקר אורח במכוני מחקר ובאוניברסיטאות מובילות. זכה במספר מענקי מחקר יוקרתיים, במלגות ובפרסים בגין עבודתו המחקרית. עמד בראש הועדה הציבורית לבחינת הגיל כקריטריון בהשתלות איברים. חבר ועדת ההיגוי של המרכז הלאומי להשתלות; חבר ועדת הלסינקי העליונה (גנטי). עמד בראש הפורום לאסדרת נוהל לתורמי איברים. שימש כנציג ציבור בוועדת אתיקה מוסדית לפי חוק זכויות החולה; בוועדה מוסדית להשתלות מן החי מכח החוק; בוועדה מוסדית לפי חוק החולה הנוטה למות; ובוועדה להסדרת ניסויים בבני-אדם (ועדת הלסינקי מוסדית). חבר בלשכת עורכי-הדין משנת 1998.

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.