לשיחת חינם

ד"ר שרון ליפשיץ אשווגה

ד
quote

אין דבר יותר בלתי שווה, מטיפול שווה, בבלתי שווים

הרבי מקוצ'ק

תחומי לימוד: פסיכולוגיה ארגונית, פסיכולוגיה חינוכית, לקויות למידה והפרעות קשב

פסיכולוגית חינוכית מומחית. בעלת תואר MA בפסיכולוגיה, מטעם האוניברסיטה העברית, ובעלת דוקטורט בחינוך, בשיתוף עם מדעי המוח מטעם אוניברסיטת בר אילן. מחקריה מתמקדים בהבנת הבסיס הקוגניטיבי של הקשיים החברתיים אצל ילדים עם הפרעות הקשב.

ד”ר ליפשיץ אשווגה שימשה מנהלת שירות פסיכולוגי במועצה איזורית שומרון, וכיום משמשת מדריכה בשירות הפסיכולוגי, ומלווה של פסיכולוגים לאורך שלבי ההתמחות.

לאורך השנים ד”ר ליפשיץ אשווגה התמחתה בעבודה עם ילדים עם קשיי למידה וקשב, ומלמדת את התחום בהשתלמויות למורים באוניברסיטת בר אילן, ובאוניברסיטה באריאל. במרכז האקדמי פרס, היא מלמדת את תחום הפסיכודיאגנוסטיקה בחוג לתואר שני בפסיכולוגיה חינוכית.

לד”ר ליפשיץ אשווגה, קליניקה פרטית, וקורסים אונליין, המנגישים את הידע ותחומי המומחיות שלה לקהל הרחב. תחומי המומחיות שלה כוללים גם את העבודה המערכתית במסגרות החינוך, עבודה טיפולית עם הורים, והתמודדות עם שכול וטראומה.

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.