לשיחת חינם

ד"ר ענת תודר אלון

ד
quote

אין דבר עוצמתי יותר מתובנות לגבי הטבע האנושי... מהם הדחפים שמניעים את האדם, מהם האינסטינקטים שמנחים את פעולותיו ... אם אתה יודע את הדברים האלה על אדם, אתה יכול לגעת בלב ליבה של ההוויה שלו

ביל ברנבך

תחומי לימוד: שיווק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה של הצרכן, ניהול מותגים, שיווק ספורט

סגנית ראש החוג בבית-הספר למנהל עסקים. בעלת תואר שני במנהל עסקים (1997) מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שלישי בשיווק (2005) מהפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטת בוסטון. סיימה השלמות לתואר שני בפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית. שימשה כחברה בצוות המחקר של המרכז למנהיגות בכלכלה דינאמית של אוניברסיטת בוסטון במסגרת פרויקט connected housing שמומן ע”י הצבא האמריקאי. לימדה בעבר קורסים שונים בשיווק באוניברסיטת בוסטון, באוניברסיטת תל אביב, במרכז הבינתחומי, במכללה למנהל, בבית ברל ובאוניברסיטה הפתוחה. השתתפה בכנסים מובילים בתחום השיווק ופרסמה מאמרים בספרים ובכתבי עת. תחומי המחקר העיקריים שלה הם בתחום התנהגות צרכנים וכוללים תקשורת פה לאוזן, דינמיקה של יחסים אישיים בקהילות באינטרנט, אחריות תאגידית, ואגרסיביות של אוהדי ספורט.

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.