אלכסנדר צימרמן

Alexandr Tsimerman

אלכסנדר צימרמן

כמנהל עסקי אתה חייב לדעת לעשות רק 3 דברים: להציב מטרות, לגייס אנשים מצוינים ומקצועיים ולדעת לבצע התאמה בין המטרות לבין האנשים שיבצעו אותן.

בעל תואר ראשון ושני במתמטיקה ותכנות מאוניברסיטה ממלכתית מוסקבה. בעל תואר דוקטור במנהל עסקים, התמחות בפרסום ושיווק בין לאומי מאוניברסיטת בר אילן. חוקר פוסט-דוקטורט באוניברסיטה העברית בנושא הבדלי תרבות בגיוס המונים. במחקר עוסק בעיקר בתחומי הבדלי תרבות צרכנים בעולם, גיוס המונים, פרסום ויזמות. חבר דירקטוריון של סטרטאפים בתחומים מגוונים. מקדם תוכניות ללימוד יזמות ופיננסים לנוער בישראל ובעולם.

תחומי לימוד: שיווק, יזמות, התנהגות צרכנים ומיתוג