לשיחת חינם

ד"ר לילי צ'רניאק-חי

ד
quote

חלק מהגורמים החשובים ביותר הקובעים את נתיבי החיים מתעוררים בנסיבות טריוויאליות ביותר

אלברט בנדורה

תחומי לימוד: התנהגות ארגונית, פסיכולוגיה חברתית וארגונית, פסיכולוגיה בניהול, שיטות מחקר, ניהול משאבי אנוש, פסיכולוגיה של יזמות, ניהול עובדים בעידן החדש ומנחה עבודת סמינר בתואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני.

ד”ר לילי צ’רניאק-חי הנה חברת סגל בכירה בבית ספר למנהל עסקים, מרצה בתחומי פסיכולוגיה חברתית וארגונית. מתמקדת בהבנת התנהגויות בהקשרים בין אישיים וקבוצתיים בסביבה החברתית ככלל ובסביבה הארגונית בפרט, כגון עזרה ושיתוף פעולה, התנהגות אזרחית ארגונית, התנהגות ארגונית לא מסתגלת, עמדות ומוטיבציות בעבודה ועוד. מלמדת מגוון קורסים בתואר הראשון ובתואר השני כגון: שיטות מחקר, התנהגות ארגונית, פסיכולוגיה בניהול וניהול משאבי אנוש, וכן מפתחת ומלמדת קורסים מתקדמים הנוגעים ליישומי פסיכולוגיה במנהל עסקים (פסיכולוגיה של יזמות, ניהול עובדים בעידן החדש – היבטים פסיכולוגיים, אישיות בעולם העבודה); מנחה עבודות סמינר בתואר בייעוץ ופיתוח ארגוני.

מחקרים מובילים

Chernyak-Hai, L., Heller, D., SimanTov-Nachlieli, I., & Weiss-Sidi, M. (2023). Give them a fishing rod, if it’s not urgent: The impact of help type on support for helper’s leadership. Journal of Applied Psychology. http://doi.org/10.1037/apl0001155

Chernyak-Hai, L., & Cohen-Chen, S. (2023). Collective future orientation, group-based emotions, and support for policies. Journal of Applied Social Psychology. 1-14. http://doi.org/10.1111/jasp.12997

Chernyak-Hai, L., Bareket-Bojmel, L., & Margalit, M. (2023). “A matter of Hope”: Perceived Support, Hope, Affective Commitment, and Citizenship Behavior in Organizations. European Management Journal. https://doi.org/10.1016/j.emj.2023.03.003

Chernyak-Hai, L., & Davidai, S. (2022). “Don’t teach them how to fish”: The effect of zero-sum thinking on help giving. Journal of Experimental Psychology: General, 151(10), 2466-2480. https://psycnet.apa.org/doi/10.1037/xge0001196

Chernyak-Hai, L., Fein, E., Skinner, N., Knox, A. J., & Brown, J. (2021). Unpaid Professional Work at Home and Work-Life Interference among Employees with Care Responsibilities. The Journal of Psychology: Interdisciplinary and Applied, 155 (3), 356-374. https://doi.org/10.1080/00223980.2021.1884825

Chernyak-Hai, L., & Tziner, A. (2021). Attributions of managerial decisions, emotions, and OCB. The Moderating role of ethical climate and self-enhancement.
Journal of Work and Organizational Psychology, 37(1), 36-48. https://doi.org/10.5093/jwop2021a4

Chernyak-Hai, L. & Rabenu, E. (2018). The New Era Workplace Relationships: Is Social Exchange Theory still relevant? Industrial and Organizational Psychology, 11(3), 456-481. doi: https://doi.org/10.1017/iop.2018.5

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.