לשיחת חינם

תואר פלוס בפרסונליזציה ועיצוב חווית לקוח

מה תלמדו במסגרת התעודה

מוכרת אימרתו של הנרי פורד “תוכל להזמין פורד טי בכל צבע שתחפוץ, ובלבד שיהיה זה שחור”. אמירתו משקפת תפיסת עולם שיווקית שבה האחידות שולטת בשוק, ו”מידה אחת מתאימה לכולם”. עברנו דרך ארוכה כדי לראות את האדם שמאחורי הלקוח, ואת הצורך להתאים באופן קרוב ככל האפשר את המוצר או השירות. ב- 2023 חברה שלא רואה כל לקוח כאינדיבידואל עם צרכים, רגשות, מחשבות ורצונות משלו, כנראה לא תשרוד. חוויית הלקוח כוללת את כלל האינטראקציות והממשקים בין הארגון ללקוחות שלו, כפי שהם מתרחשים במהלך מסע הלקוח ונתפסים באופן מודע ותת-מודע אצל הלקוח. יותר מאי פעם, מנהלים חייבים להעניק חשיבות גבוהה לחוויית הלקוח, עד כדי כך שחויית הלקוח חשובה לעתים מהמוצר עצמו.

במהלך הקורס נציג מושגי בסיס, תיאוריות ומודלים בפרסונליזציה ובעיצוב חוויית לקוח תוך הישענות על ממצאים מחקריים. בקורס ישולבו דוגמאות מהעולם העסקי והארגוני ליישום עקרונות של פרסונליזציה במוצרים ושירותים.

עם סיום הקורס בהצלחה יוכל הסטודנט:

  • לתכנן מוצר/שירות תוך מתן התייחסות מעמיקה להיבטים פרסונליים ולחוויית לקוח
  • לחבר נקודות מידע בארגון לתמיכה בתהליכי פרסונליזציה.

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.