לשיחת חינם
degree plus

"תואר פלוס" הינו מסלול לימודים ייחודי, המקנה לימודי תעודה מתקדמים הניתנים לשילוב עם התואר ללא כל עלות נוספת. כך, בסיום הלימודים תקבלו גם תואר אקדמי וגם תעודת מקצוע מעשית שיעניקו לכם יתרון ברור בשוק העבודה.

רשימת התארי פלוס

תעודת ביופידבק

סטוריטלינג

מאז מדורת השבט, סביבה ישבו כולם ושמעו סיפורים, ועד הפרסומת האחרונה של נייקי - כולנו מרותקים לסיפורים הטובים באמת.

קראו עוד
תעודת ביופידבק

פודקאסט

הרשתות החברתיות כאן כדי להישאר. בשנים האחרונות הן הופכות לפלטפורמות שאליהן מסיטים מותגים את רוב תקציבי השיווק שלהם וההזדמנויות גדלות בהתאם. 

קראו עוד
נדל

נדל"ן וייעוץ משכנתאות

בעשור האחרון משקיעים פרטיים, חברות השקעה ומשקיעים מוסדיים הגדילו את ההשקעות בנכסי נדל”ן מניבים ואחרים ברחבי הגלובוס. אפיק הנדל"ן הפך למרכיב משמעותי בכל תיק השקעות.

קראו עוד

איקומרס- ניהול מסחר דיגיטלי

על מנת להבין את עולם האיקומרס, יש להכיר את שני חלקיו המרכזיים, פלטפורמות ה- Marketplaces אל מול האתרים הממותגים Branded Websites, האסטרטגיות המרכזיות שמובילות את תהליכי הרכישה, את האסטרטגיות הקיימות להפיכת ליד ללקוח וזאת בנוסף להבנה של תהליכי הלוגיסטיקה, השיווק ושיטות המכירה המתקדמות ביותר הקיימות כיום בתחום.

קראו עוד
ניהול משאבי אנוש

ניהול משאבי אנוש

מטרת הקורס היא להציג בפני הסטודנטים עקרונות ומושגים מרכזיים בתחום ניהול משאבי האנוש בארגון. מטרה נוספת היא לתת בידי הסטודנט כלים בסיסיים ליישום העקרונות והמושגים הנדונים בקורס, תוך ניתוח בעיות/מצבים הקשורים לפרקטיקות משאבי אנוש בארגון ומתן מענה הולם מפרספקטיבה ניהולית ומקצועית.

קראו עוד
שיווק דיגיטלי / תעודת ניהול כלים טכנולוגיים בשיווק

שיווק דיגיטלי מבוסס AI

עולם השיווק עבר בעשורים האחרונים מהפכה כאשר חלק גדול מהפעילות השיווקית ומאמצי המכירה עבר מאמצעי המדיה המסחריים (רדיו/טלוויזיה/עיתונות) לאינטרנט ולרשתות החברתיות.

קראו עוד

מכירות בינלאומיות- I.T.S

התכנית הבינלאומית למכירות ITS היא תכנית משותפת למרכז האקדמי פרס ולחברת אינארינו, הנושאת את שמו של אנטוני אינארינו, גורו מכירות מהמובילים בעולם המשמש יועץ לחברות בינלאומיות רבות.

קראו עוד
לוגיסטיקה ורכש

עקרונות בניהול תהליכי הרכש והלוגיסטיקה

המסחר והשירותים המקוונים הפכו את הניהול הלוגיסטי לאחד התחומים החשובים והצומחים ביותר בשנים האחרונות.

קראו עוד
חינוך פיננסי

חינוך פיננסי - בירה או משכנתא

בימים אלו על רקע משבר הקורונה נושא ההתנהלות המשפחתית הפיננסית הנכונה הוא בעל חשיבות עצומה. ניהול כלכלת המשפחה הופך בשנים האחרונות להיות יותר מקצועי ומתוחכם, תוך שהוא מאמץ כלים ומושגים מהעולם העסקי.

קראו עוד

גישור

תואר פלוס זה מקנה מיומנויות גישור בניהול. במסגרת התוכנית יתורגלו מיומנויות הגישור, כולל הקשבה ברמות השונות, זיהוי הצרכים של המשתתפים וכלים להבאת הצדדים לכדי הסכמות.

קראו עוד

אסטרטגיות ניהול בתקשורת

הקורס 'אסטרטגיות בניהול תקשורת' הינו קורס מתקדם שמטרתו להקנות את החשיבה, הכלים והמיומנויות לגיבושה וליישומה של אסטרטגיית תקשורת.

קראו עוד

מתעניינים/ות בלימודים במרכז האקדמי פרס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם/ן או חייגו עכשיו 08-3006064

או חייגו עכשיו

*סטודנטים/יות מוזמנים/ות ליצור עמנו קשר בתחנת מידע בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.
שדות המסומנים ב* הם שדות חובה
בשליחת טופס זה אני מאשר/ת קבלת מידע על ההרצאות, עדכונים, פרסומים, הטבות ותארים מהמרכז האקדמי פרס באמצעות מיילים ו/או הודעות טקסט ו/או שיחות טלפון. ניתן להסיר את פרטיך מרשימת התפוצה ו/או מרשימת הפנייה השיווקית באמצעות שיחה בכל עת.