לימודי שיווק דיגיטלי בשילוב תואר ראשון
מסלול תואר ראשון במנהל עסקים עם תעודת מנהל מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי
עתיד של ניהול בהייטק עם עבודה מובטחת
רוצים ללמוד שיווק דיגיטלי? מתלבטים בין תעודה לתואר? המרכז האקדמי פרס מציע תוכנית ייחודית המשלבת תואר ראשון במנהל עסקים בשילוב לימודי דיגיטל. כך תוכלו לקבל את היתרון של תואר אקדמי יחד עם התמחות מקצועית בתחום מבוקש והתחייבות חוזית בעבודה!
יתרונות המסלול – למה לבחור במסלול לימודי שיווק דיגיטלי?
- עתיד של ניהול בדיגיטל עם עבודה מובטחת
- המסלול המקיף והעדכני ביותר לשיווק באינטרנט שיכין אותך לעבודה בעולם החדש
- המרצים המובילים בתעשיית הדיגיטל
- קבלת הסמכה בתום המסלול – “מנהל מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי”
- לימודי תואר ראשון בשילוב לימודי תעודה בדיגיטל, ליתרון משמעותי בשוק העבודה
איך זה משנה את מסלול התואר?
המסלול מוסיף יום לימודים נוסף בשנה השנייה ובשנה השלילית, ללא עלות נוספת.
שעות והיקף הלימוד: 439 שעות לימודים + 150 שעות פרויקט גמר מעשי
הלימודים ישתלבו לאורך שנות התואר באופן הבא:
שנה א’ | ללא שינוי (קורסי חובה בלבד)
שנה ב’ | יום לימודים נוסף (יום חמישי) 17:00-22:00
שנה ג’ | יום לימודים נוסף (יום חמישי) 17:00-22:00
קורסי הבחירה של התואר במנהל עסקים והפרויקט בניהול יומרו בקורסי התוכנית.
תכנית הלימודים
תכנית הלימודים מורכבת מקורסי חובה ממסגרת התואר במנהל עסקים, בשילוב קורסים ייחודיים למסלול הדיגיטל. תכנית הלימודים כוללת את הקורסים ונושאי הלימוד הבאים:
- הכנה למבחן הסמכה של Google Adwords – הפרסום הממומן בגוגל הינו הכלי החשוב, המקיף והמשמעותי ביותר לפרסום ושיווק באינטרנט. בקורס זה נעבור תרגולים והכנה למבחני ההסמכה של Google Adwords (מבחן יסודות, מבחן רשת החיפוש ומבחן רשת המדיה), כמו כן נלמד גם איך לעבוד עם מערכת Google ו- Google Tag Manager Editor.
- רשתות חברתיות – גולת הכותרת של השיווק והפרסום באינטרנט היא ללא ספק הרשתות החברתיות. בקורס זה נלמד את כל מה שנדרש להבנת התחום עצמו ולעבודת שיווק ופרסום נכונה ברשתות החברתיות המובילות: פייסבוק, גוגל, יוטיוב, אינסטגרם, טאבולה, אווטבריין ועוד.
- SEO + קידום חנויות וירטואליות – תחום קידום אתרים דרך פרקטיקות של שיווק אורגני (Search Engines Optimizations). עולם ה-SEO חשוב מאוד לכל בעל אתר שכן כל אתר אינטרנט – מרשים ככל שיהיה, עדיין לא יוכל להימצא בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש כמו גוגל, במידה ולא יתאים עצמו לאלגוריתמים של מנועי החיפוש, המשתנים באופן כמעט יומיומי.
- Google Analytics וניהול וקידום במובייל – אנשי הדיגיטל צורכים ומעבדים את כל הנתונים שניתן להשיג מאתר האינטרנט שלהם (כמות גולשים, מקורות הגעה, דפים נצפים, זמן שהייה, כמות המרות ועוד). זאת על מנת למקסם את יכולות השיווק, הפרסום והמכירה של העסק. לשם כך חשוב לדעת לעבוד בצורה המקצועית והמקיפה ביותר עם Google Analytics. מקצוע אנליסט הינו מהמשמעותיים ביותר מבין מקצועות הדיגיטל הרבים, המבוססים בחלק ניכר אם לא בלתי נפרד, מדאטה.
- E-commerce למשווקים דיגיטליים – כיום ניתן לפתוח בקלות חנות וירטואלית למסחר מקוון אונליין וזאת בעקבות השינוי בהרגלי הצריכה שהופכים להיות יותר ויותר דיגיטליים. בקורס זה נלמד איך לבנות חנות וירטואלית מקצועית בפלטפורמות Amazon/Shopify/Ebay, איך לעבוד מול ספקים, התנהלות לוגיסטית נכונה, תמחור מוצרים ועוד.
- HTML+CSS ובניית אתר במערכת WordPress – אותו תקדם, תשווק ותפרסם ע”י כל הכלים הנלמדים במסלול ההכשרה. כמו כן תלמד גם איך לעבוד עם שרתים ומול בוני אתרים ומעצבים. בקורס זה תאפיין ותקים אתר תדמית פרטי משלך במערכת.
רישום וקבלה למסלול שיווק דיגיטלי
על מנת להתקבל למסלול על המועמד לעבור ריאיון אישי הבוחן את מידת ההתאמה הבסיסית של המועמד לעבודה בסביבה ממוחשבת, ואת האוריינטציה לתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי.
תעודת גמר והסמכה
בסיום מסלול ההכשרה תוענק תעודת גמר של מנהל מדיה חברתית ושיווק דיגטלי מטעם המרכז האקדמי פרס בשיתוף עם HackerU.
בנוסף, תוכל לגשת למבחני הסמכה של החברות הבינלאומיות גוגל ופייסבוק.