דלג על כניסה לחברים רשומים
כניסה לחברים רשומים

כניסה לחברים רשומים

   :
 
הרשמה לאתר  |  שכחת סיסמא?
דלג על בר עליון
בר עליון

תואר ראשון מינהל עסקים - אשכול קורסי השיווק

ראש האשכול: ד"ר טלי תאני הררי

 
 

ניהול השיווק בארגונים הינו עולם שלם ומרתק המספק למנהליו אתגרים והתמודדויות עם סביבה צרכנית משתנה ודרישות מגוונות. מנהל השיווק הינו גורם חשוב ומשמעותי להבטחת הצלחתה של הפירמה כיוון שהוא בין השאר, אחראי על אסטרטגיות צמיחה והתרחבות הארגון וכן קובע את הדרך בה הארגון "יגע" בקהלי היעד שלו.

פונקציית השיווק בעידן המודרני חשובה מאין כמוה ודורשת חשיבה אסטרטגית ויצירתית לאור התחרות הגוברת, ולאור היותה של הסביבה התחרותית עמוסה בגירויים שיווקיים ופרסומיים.

 

ניהול השיווק הינו משמעותי לכל סוגי הארגונים: מקטן עד גדול, בכל הענפים, גלובאלי או מקומי, עסקי או מלכ"ר, חדש או ותיק- ההתמודדות מול אתגרי השיווק והצורך של הארגון להרחיב פעילותו הינה אוניברסלית.

 

כמנהלי שיווק תדרשו לקבל החלטות אסטרטגיות לטווח הארוך, יחד עם קבלת החלטות טקטיות בטווחים הקצרים והמיידים לקידומם ולפיתוחם של מותגים מצליחים בשווקים ההופכים תחרותיים יותר ויותר. הלימודים במנהל עסקים התמחות בשיווק במרכז האקדמי פרס יאפשרו לכם לקבל את ארגז הכלים הנדרש למנהל השיווק כיום, הכולל מגוון של כלים עדכניים ורלוונטיים. הלימודים בהתמחות שיווק יסייעו בהתמודדות עם אתגרי ניהול השיווק ויובילו אתכם ל:

קריירה כמנהלי/ות מותגים, מנהלי/ות שיווק, מנהלי/ות תקשורת-שיווקית, מנהלי/ות מחקר שיווקי, מנהלי/ות שיווק בינלאומי, מנהלי/ות שירות, מנהלי/ות נאמנות לקוחות ותחומים משיקים רבים נוספים.

 

תוכנית הלימודים כוללת קורסי חובה כלליים במנהל עסקים בתחומי הניהול והמימון, לצד קורסי חובה בשיווק (מבוא לשיווק, התנהגות צרכנים, שיווק בינלאומי ויזמות). בנוסף לכך, בחירת קורסים בהתמחות שיווק, על בסיס היצע של קורסים עדכניים: חשיבה יצירתית בשיווק, תקשורת שיווקית, אסטרטגיית מיתוג, יחסי ציבור בשוק תחרותי, הכנת תוכנית שיווקית, שיווק רשתות חברתיות ועוד.

 

קורסי בחירה

בחירת הקורסים באשכול, תהא לפי ההיצע השנתי, קובץ עדכני מופיע באתר המרכז/סרגל כלים עליון/רישום מקוון לקורסים.

 


שם הקורס

נ"ז

דרישות קדם

מבוא לשיווק דיגיטאלי

3

מבוא לשיווק
שיווק רשתות חברתיות

3

מבוא לשיווק
שיווק שירותים

3

מבוא לשיווק
תקשורת שיווקית

3

מבוא לשיווק
יחסי ציבור בעידן הדיגיטאלי

3

מבוא לשיווק
שיווק ופרסום לצעירים

3

מבוא לשיווק
שיווק מוצרי B2B

3

מבוא לשיווק

 

במסגרת תחום הידע בשיווק, החל משנה"ל תשע"ו אנו מציעים לסטודנטים תכנית ייחודית בלימודי תקשורת שיווקית ופרסום הכוללת תעודת הסמכה בתקשורת שיווקית ופרסום של ה- IAA. לפרטים על התכנית לחצו כאן.

 

  

 לצפיה בסרטון על תחום הידע בשיווק לחץ כאן
    לכניסה לפורום לימודי שיווק לתואר שני לחץ כאן

 

 


 אנו מכבדים את פרטיותך, למידע נוסף נא מלא את הפרטים ונתקשר אליך תוך 24 שעות.

*
*
*

 

הדפסשלח לחבר
Real Time Web Analytics עבור לתוכן העמוד