דלג על כניסה לחברים רשומים
כניסה לחברים רשומים

כניסה לחברים רשומים

   :
 
הרשמה לאתר  |  שכחת סיסמא?
דלג על בר עליון
בר עליון
דלג על בר ימין
בר ימין
דלג על Banners
Banners
דלג על Banners
Banners

תכנית לימודים לתואר שני בפסיכולגיה

 

מבנה כללי של תכנית הלימודים (בנ"ז)

שנה א'

שנה ב'

סה"כ

קורסי חובה

20

21

41

קורסי בחירה

3

3

6

 סמינרים

4

-

4

פרקטיקום (שיעור) 

4

4

8

עבודת גמר

 4

 4

 סה"כ

 31

32 

 63

 

 להרחבה על עבודת הגמר - לחץ כאן.


שנה א'

סמסטר 

שם הקורס

נ"ז

קורס סמס' / שנתי 

א' היסודות הפסיכולוגיים של לקויות הלמידה 2 סמס'
א' קריאה וקשיי קריאה 2 סמס' 
א' פסיכו דיאגנוסטיקה של ילדים ונוער 3 סמס'
א' שיעור בחירה 2 סמס'
ב' שיטות מחקר מתקדמות במחקר פסיכולוגי 4 סמס'
ב' עבודת הפסיכולוג במערכת החינוכית 3 סמס'
ב'  פסיכו דיאגנוסטיקה בגיל הרך
(חובה במוקד טרום וראשית בית ספר)
 3 סמס'
ב' פסיכו דיאגנוסיטקה של לקויות למידה והפרעת קשב
חובה במוקד לקויות למידה  
 3 סמס'
שנתי פסיכופתולוגיה: פסיכולוגיה התפתחותית ופסיכופתולוגיה של ילדים ונוער 4 שנתי
שנתי סמינר אמפירי 4 שנתי
שנתי פרקטיקום שנה א' - בתחום המוקד הנבחר 4 שנתי

סה"כ שנה א'

31

-

 

שנה ב'

סמסטר 

שם הקורס 

נ"ז 

קורס סמס' / שנתי 

שנתי טיפול בילדים ובני נוער 4 שנתי
שנתי טיפול התנהגותי-קוגניטיבי בילדים ובני נוער (CBT) 4 שנתי
שנתי פרקטיקום שנה ב' - בתחום המוקד הנבחר 4 שנתי
א' שיעור בחירה 3 סמס'
א' מח, למידה, הפרעת קשב ולקויות למידה  3 סמס'
א' מאבחון לתכניות הטיפול
(חובה במוקד טרום וראשית בית ספר)
3 סמס'
א' מאבחון להתאמות ולתוכניות הטיפול
(חובה במוקד לקויות למידה) 
3 סמס'
ב' התמודדות עם מצבי משבר 3 סמס'
ב' סוגיות אתיות 2 סמס'
ב' הערכת ביה"ס והקהילה 2 סמס'
-

עבודת גמר
הערה: הציון מהווה 20% מהציון הממוצע בתואר

4  

סה"כ שנה ב' 

32

-

 

קורסי בחירה

 

התכנית

סמסטר 

שם הקורס

נ"ז

קורס סמס' / שנתי 

 א'/ב' א'/ב' פסיכולוגיה חיובית 3 סמס'
 א'/ב' א'/ב' מבוא לטיפול המשפחתי והדרכת הורים בעבודת הפסיכולוג החינוכי 3 סמס'
א'/ב'  א'/ב' גישות באבחון ובטיפול הנפשי בילדים ובני נוער בתהליכי למידה, חברות והסתגלות 3 סמס'
א'/ב'  א'/ב' הורות ועבודה טיפולית עם הורים 3 סמס'


 
 

סמינרים אמפיריים

 

שנת התכנית 

סמסטר

שם הקורס

מס' נ"ז

א/ב שנתי הורות בגיל הרך 4
התפתחות תפיסת העצמי בגיל הרך 4
היבטים רגשיים וחברתיים בלקויות למידה והפרעת קשב 4
סטיגמה, סטריאוטיפים ועמדות 4
התמודדות באירועי משבר, מצבי חירום ואסון 4


התואר מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה (הכרה מלאה שאינה מוגבלת בזמן).

המועצה הסמיכה את המרכז האקדמי פרס להעניק תואר שני MA בפסיכולוגיה חינוכית.

 

תכנית הלימודים, היצע הקורסים, המעבר משנה לשנה ודרישות הסיום של התואר, כפופים לשינויים אשר יתקבלו מעת לעת בידי המרכז האקדמי פרס, משיקולים אקדמיים ו/או פדגוגיים.

Real Time Web Analytics עבור לתוכן העמוד