דלג על Banners
Banners
ההרשמה בעיצומה
דלג על Banners
Banners
חבר מביא חבר
דלג על כניסה לחברים רשומים
כניסה לחברים רשומים

כניסה לחברים רשומים

   :
 
הרשמה לאתר  |  שכחת סיסמא?
דלג על בר עליון
בר עליון

תכנית בלימודי תקשורת שיווקית ופרסום הרחבת ידע בשיווק - תואר ראשון

ראש התכנית בבית הספר – פרופ' אביחי שוב-עמי

 

 

מהו ארגון ה-IAAInternational Advertising Association)?

ארגון הפרסום העולמי הקיים כבר מעל 70 שנים, הפועל בכ-90 מדינות, שחבריו כוללים אנשי תקשורת שיווקית וארגונים העוסקים בפרסום (כמו: Google, Bloomberg/BusinessWeek, Microsoft Corporation, The Wall Street Journal, The Wall Street Journal, The Ogilvy Group, BBDO ) וכן אוניברסיטאות וקולג'ים במקומות רבים בעולם (כמו: , George Washington University, University of Johannesburg, University of Canberra, University of Technology, Sydney, Curtin University of Technology, Hong Kong Baptist University, וגם המסלול האקדמי המכללה למינהל), המעניקים תעודות הסמכה של ה- IAA.

 


באיזו מסגרת ניתן ללמוד את התכנית בלימודי תקשורת שיווקית ופרסום?

התכנית תוצע במסגרת הרחבת ידע  בשיווק.

 


יתרונות התכנית

  • כל תלמידי התכנית יקבלו תעודת הסמכה מקצועית מטעם ארגון הפרסום והתקשורת הבינלאומי ה- IAA (International Advertising Association) , לאחר שיסיימו חובותיהם האקדמיות לתואר.

  • תכנית הלימודים ייחודית וכוללת לימודי עיצוב, קופירייטינג ומדיה.

  • תכנית חווייתית ומעמיקה, אשר מכשירה את בוגריה לאתגרי השיווק העכשוויים.

  • מאפשרת להיחשף מנהלי שיווק, מנכ"לים בתעשייה.

  • מקנה להם יכולות פרקטיות בתחום הפרסום והתקשורת השיווקית.

  • מעניקה לבוגריה יתרון יחסי בשוק העבודה, דרך לימוד כלי תכנון וביצוע ייחודיים, המאפשרים לתלמידי התוכנית לבנות אסטרטגיות אפקטיביות יותר.

  • מאפשרת לבצע באופן פרקטי ולחברות במשק הישראלי:
    • קמפיין בפרסום ותקשורת שיווקית.
    • תוכנית שיווק פרקטית דרך פרוייקט הגמר.

 

דרישות הצטרפות לתכנית

בתואר הראשון - מבין הסטודנטים שיהיו מעוניינים בתוכנית בתואר הראשון, יבחרו ע"י ראש התוכנית 30 הסטודנטים הטובים ביותר בתואר ובקורס תקשורת שיווקית. פרוייקט הגמר מעשי לתלמידי התוכנית בתואר הראשון יתבצע בשיתוף ועבור חברות וארגונים במשק הישראלי (להלן).

 

 

מהם הקורסים הנכללים בתכנית?

בתכנית שתוגש לארגון ה-IAA, להענקת תעודת הסמכה בתקשורת שיווקית ופרסום נכללים כל קורסי החובה בהתמחות ראשית בשיווק ופרוייקט גמר מעשי (אינטרנשיפ).

שלושה קורסים ופרוייקט הגמר המעשי יוצעו באופן בלעדי לתלמידי התכנית עפ"י המפורט בהמשך.

 

הקורסים הבלעדיים יחליפו את קורסי הבחירה בהרחבת הידע הראשית. האינטרנשיפ יחליף את פרוייקט הגמר. למען הסר ספק, מספר הנ"זים וכל קורסי החובה הנדרשים מתלמידי תכנית ה-IAAבמסגרת הרחבת הידע בשיווק, זהה לתלמידי הרחבת הידע בשיווק שאינם בתכנית.

 

 

קורסי חובה תואר ראשון

 

תקשורת שיווקית – 3 נ"ז (קורס בחירה קיים)

דרישת קדם : יסודות השיווק.
תוכן: הקורס יעסוק ביסודות תהליכי התקשורת השיווקית: פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות, מכירה אישית ותוכן שיווקי.

 

קריאטיב – 3 נ"ז (קורס בלעדי)

דרישת קדם : ניהול תקשורת שיווקית.
תוכן: הקורס יעניק בסיס תיאורטי ומעשי בבניית מותגים וניהולם, ויעסוק בכלים הקריאטיביים הנדרשים על מנת למצבם ולפרסמם: בקורס ילמדו ויתורגלו עקרונות עבודתם של גרפיקאי (עיצוב גרפי שתלומד ע"י ארטדירקטור) והקופירייטר (כתיבה לפרסום שתלומד ע"י קופירייטר). בסיום הקורס, תערך תחרות בסגנון TED עם 7-10 דקות מצגת של כל קבוצה לפי נושאים שימסרו לתלמידים מראש.

 

שיווק ופרסום דיגיטלי - 3 נ"ז (קורס בחירה קיים)

דרישת קדם : ניהול תקשורת שיווקית.

תוכן: למידת כלי התקשורת השיווקית המאפיינים את ערוץ האינטרנט והסלולר לרבות: מוצרי הפרסום וניהול מדיה אינטרנטית, רכישת ומדידת המדיה, קידום אתרים (SEO), קד"מ וקמפיינים יוצרי מעורבות, בניית קשרי לקוחות, מכירות, בניית אתרים, יחסי ציבור ברשת, תקשורת שיווקית ברשת. כל זאת מנקודת המבט של: הגולש, החברה העסקית, המדיה, ומשרד הפרסום.

 

סדנת הפקת סרטי פרסום - 3 נ"ז (קורס בלעדי)

דרישת קדם: קריאטיב. 

תוכן: הסדנה תכשיר את הסטודנטים להכין תיק הפקה לסרטי פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט. הסדנה תלומד ע"י מפיק מהתעשייה.

  

סדנת פרסום ותקשורת שיווקית - 3 נ"ז (קורס בלעדי)

דרישת קדם קריאטיב.

תוכן: הסדנה תחשוף את הסטודנטים לעולם הפרקטי של עולם הפרסום, מיתוג, יחסי הציבור קד"מ-BTL ותוכן שיווקי וחשיבותם לכל ארגון. הסדנה תקנה כלים מעשיים והתנסות בכל אחד מכלים אלה. תוצר הסדנה היא היכולת לבצע קמפיין תקשורת שיווקית מלא הכולל קריאטיב. בסיום הסדנה יהיה אירוע עם תחרות בה יוצגו תוכניות וקמפיינים של תקשורת שיווקית על פי בריף של חברה עסקית. הקמפיינים המצטיינים באירוע יזכו לתעודות הצטיינות.

 

פרויקט גמר מעשי (2 סמסטרים) - 6 נ"ז (קורס בלעדי - מחליף פרויקט גמר רגיל)

דרישות קדם: במקביל לסדנת פרסום

תוכן: בסמסטר א' יתבצעו מספר מפגשים ובהם ילומדו מרכיבי תוכנית שיווק ומחקר איכותני, ושיווק ופרסום גרילה ויקבעו נושאי הפרוייקט. האינטרנשיפ תבוצע בפועל בסמסטר ב' בליווי מפגשי הנחייה. הפרוייקט יבוצע בקבוצות של עד 3 סטודנטים, בתחום השיווק והתקשורת השיווקית בעבור חברות עסקיות, משרדי פרסום, יחסי ציבור או קידום מכירות. הפרוייקט יציג תוכנית שיווק כוללת, מחקר שוק איכותני, וקמפיין תקשורת שיווקית מלא הכולל קריאיטיב. מנחה את האינטרנשיפ פרופ' אביחי שוב-עמי.

 

התוכנית ה-IAA לתואר ראשון

 

שנה ב' - תשע"ו

 

שעות לימוד יום סמסטר א' סמסטר ב' סמסטר קיץ
16:30 - 14:00 ג' תקשורת שיווקית - שיווק ופרסום באינטרנט **
13:30 - 8:00 ו' - תקשורת שיווקית (6 מפגשים מתחילת הסמסטר) * -

 

*  הקורס מיועד לתלמידי שנה ב' (הקורס תקשורת שיווקית מוצע כקורס בחירה גם סמסטר ב' ובקיץ)

** את הקורס ניתן גם לקחת בסמסטר ב' שנה ג' - תשע"ז

 

שנה ג' - תשע"ז

 

שעות לימוד יום סמסטר א' סמסטר ב' סמסטר קיץ
14:00-16:30 ג' קריאטיב שיווק ופרסום באינטרנט -
17:00-19:30 ג' הפקת סרטי פרסום סדנת פרסום ותקשורת שיווקית -
בעיקר מפגשים אישיים -  פרויקט גמר  פרויקט גמר 

הדפסשלח לחבר
Real Time Web Analytics עבור לתוכן העמוד